וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סיכוי לשתי מדליות ישראליות באליפות אירופה ב-470

13.6.2008 / 21:45

גידי קליגר ואודי גל חזרו להוביל באגם גרדה ערב שיוט המדליות, ואילו אייל לוין וים אמיר מדורגים במקום הרביעי. בשבת זה יגמר

השייט הישראלי יוכל לרשום מחר (שבת) יום היסטורי. ערב שיוט המדליות באליפות אירופה במפרשיות 470 באגם גרדה שבאיטליה, קיים סיכוי ששני צוותי הגברים הישראלים יזכו במדליה.

הצמד הבכיר, גידי קליגר ואודי גל, סיים במקום העשירי בשיוט ה-12 והאחרון וכעת הוא מוביל את התחרות עם 64 נקודות שליליות, בדיוק כמו לצמד הבריטי ניק אשר ואליוט וויליס. הצמד השני, אייל לוין וים אמיר, סיימו את השיוט במקום השני המכובד, ושמרו על מקומם הרביעי מבין האירופאים. עם זאת, לוין ואמיר השתוו במספר הנקודות לצמד ההולנדי שמדורג שלישי, ובמידה והם יעברו אותם בשיוט המדליות, יהיה להם סיכוי טוב לעמוד על הפודיום. שיוט המדליות, שהוא בעל ניקוד כפול, יסתיים מחר לקראת הערב.

בתחרות לנשים, ניקה קורניצקי וורד בוסקילה סיימו את השיוט ה-12 במקום השישי, והן מדורגות במקום השמיני מבין האירופאיות עם 136 נקודות שליליות. עדי גלבוע וענק אופק סיימו את התחרות במקום ה-18.

בסיום השיוט של גל וקליגר הם סיפרו: "היום, הכול היה הפוך ומוזר. הרוח הצפונית של הבוקר החזיקה מעמד כמעט כל היום, העננים המשיכו להיכנס במהלך היום וזה נגמר עם גשם שוטף. אחרי המתנה של בערך שלוש שעות, יצא השיוט לדרך. זה נראה כאילו צד ימין יהיה דומיננטי יותר אבל היה קשה להיות בטוחים בגלל ענן שנכנס מצד שמאל. זינקנו טוב מאוד ובשלב מוקדם כבר הבנו שצריך ללכת לצוק הימיני.

"איזה הולנדי אחד תקע אותנו באמצע וכתוצאה הפסדנו קצת מרחק מהמובילים. התעקשנו יפה על צד ימין ונכנסנו 14 לא רחוק מהקבוצה. עשינו מלאה טוב והתקדמנו 2 מקומות (למרות שהאנגלי שנכנס אחרינו התקדם הרבה יותר). בקדמית השנייה נאבקנו ימינה אבל זה לא השתלם בגלל שהגיעו כל מיני חילופים מצד שמאל ושוב נכנסנו 14 בסוף הקדמית. את המלאה השנייה עשינו מצוין, הרווחנו 5 סירות אבל הפסדנו את הארגנטינאי שירד מיד אחרינו. את השיוט סיימנו במקום 10.

"הכול צפוף מחר והולך להיות שיוט מדליות מאוד מעניין (10 סירות בלבד וניקוד כפול). אנחנו מרגישים ממש טוב ועם הרבה ביטחון וגם ההפלגה שלנו בהתאם. זה מסוג השיוטים שאנחנו מאוד אוהבים ואנו מצפים למחר. הפלגנו עד עכשיו מצוין, אין ברירה, צריך להמשיך גם מחר ולעשות את זה כמו שצריך. זה מסוג הרגעים שכל ספורטאי תחרותי מחכה ומצפה. זו גם הזדמנות מצויינת לתרגל את שיוט המדליות בצפיפות של ניקוד כל כך גבוהה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully