וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קונים את הפועל דוט קום

קרן שמש

13.6.2008 / 16:00

אוהדי הפועל ת"א הקימו אתר מיוחד והצהירו על כוונתם לרכוש את הקבוצה: "כל אחד חייב להשקיע כמה שהוא מסוגל וביחד נציל את המועדון"

אוהדי הפועל תל אביב, שחוששים לעתיד קבוצתם, מנסים לארגן קבוצת אוהדים אשר תקנה את האדומים מהבעלים הנוכחי סמי סגול, ותיצור מהלך בו אוהדי הקבוצה ישמשו כבעלים. בכדי להצליח במיזם קוראים האוהדים באתר: www.buyhapoel.com לאנשי עסקים ועורכי דין לתרום כסף וזמן לטובת המהלך. "הגיע הזמן, אסור לנו להתעלם מהמצב הקיים וחייבים לדאוג שהפועל תמשיך להתקיים בכבוד עוד שנים רבות ", נכתב בהודעה הרשמית באתר שהוקם לצורך המבצע. "אנחנו הולכים לעשות דבר שעוד לא נראה בישראל, עם הרבה התלהבות וכוח רצון אנחנו הולכים להיות קבוצת האוהדים הראשונה שרוכשת קבוצה".

כבר מספר שבועות אוהדי הקבוצה מנסים לגבש מהלך בו יוכלו לסייע לקבוצתם, שנראה כי נמצאת בקשיים כלכליים. זאת לאור העובדה, כי הבעלים אינו מעוניין להשקיע כספים נוספים בקבוצה, וכן בשל העובדה כי הספונסרים המרכזיים סיימו חוזה החסות, ואינם מעונינים לחדשו. מיזם האוהדים קורא לאוהבי הקבוצה להתאחד ולהציל את הקבוצה מעונה קשה. " צו 8! כל אחד חייב להשקיע כמה שהוא מסוגל, אסור לנו לתת לקבוצה להתפרק! ביחד נציל את הפועל תל אביב ונצעיד אותה לימים טובים יותר".

"כרגע אנחנו בשלב הרכבת קבוצת האוהדים, סכום הכסף שצריך לגייס הוא רב ולכן כל אוהד שנרשם עוזר לנו במאמץ. כמו כן אנחנו מחפשים אנשים שיכולים לעזור להוביל את קבוצת האוהדים, אז אם אתה איש עסקים מצליח, שותף במשרד עורכי דין או יכול לעזור באדמיניסטרציה, מלא את הפרטים בחלק המתאים בטופס הרישום", נכתב באתר. עדין לא ברור מי עומד מאחורי המיזם שהופץ בפורומים השונים באינטרנט, או מהי מידת רצינות הדברים, והם יצלחו המארגנים למשוך את אוהדי הקבוצה.

משה תאומים צפוי לחזור היום מברזיל, כשעדיין לא ברור מה הייתה מטרת הנסיעה או האם רוכש נמצא בקנה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully