וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אפוסטו נעלב מסכנין: "המאמן שלא רוצה אותי ירד לליגה השנייה"

יצחק סולומון

13.6.2008 / 10:07

בוגדאן אפוסטו, הרומני של בני סכנין, שמע שפרדי דוד לא בונה עליו לעונה הבאה: "לא רוצים אותי? אין בעיה. שישלמו מה שמגיע לי"

כאשר בוגדאן אפוסטו, הזר של בני סכנין, טס לחופשת מולדת בארצו, הוא סיפר עד כמה נקלט היטב בארץ, ואמר כי היה מעוניין לסיים כאן את הקריירה. אבל בימים האחרונים הוא קיבל טלפונים מחברים בארץ, שסיפרו לו כי המאמן החדש של הקבוצה, פרדי דוד, לא בונה עליו לעונה הבאה. לרומני חוזה לעונה נוספת, בגובה של כ-120 אלף דולר, והוא כבר הודיע: "יש לי חוזה. לא רוצים אותי? אין בעיה. שישלמו מה שמגיע לי. אדרוש את מלא החוזה".

אפוסטו נשמע כעוס, ובשיחה טלפונית מרומניה אמר: "אף אחד מסכנין לא דיבר איתי, אבל שמעתי מחברים שלי שהמאמן לא רוצה אותי. בדרך כלל אם מאמן לא רוצה שחקן הוא אומר לו את זה באופן אישי, ולא דרך התקשורת. לפי מה שאני זוכר, כבשתי חמישה שערים, בישלתי שלושה, ועזרתי לקבוצה להגיע לאינטרטוטו, והמאמן שלא רוצה אותי ירד לליגה השנייה. אני מצפה ממנו שאם הוא לא רוצה אותי שיגיד לי פנים אל פנים. צריך לתת כבוד לשחקן".

אפוסטו, שהצטרף לסכנין בחלון ההעברות בחודש ינואר האחרון, מתכוון לנחות בארץ לקראת סוף השבוע הבא, ולהגיע לפתיחת האימונים של סכנין ב-22 בחודש. "אדבר איתם ואראה מה בדיוק הסיפור. אם לא רוצים, אין בעיה. יש לי מספיק הצעות. למצוא קבוצה זו לא בעיה. אני נותן לסטטיסטיקה שלי לדבר בשמי".

יושב ראש בני סכנין, מאזן גנאים: "בוגדאן יגיע לפתיחת האימונים ב-22 לחודש, המאמן פרדי דוד יראה אותו ואז נחליט לגביו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully