וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי ת"א רוצה את יצחקי

אסף שקד

13.6.2008 / 8:12

הקבוצה המתחדשת מקרית שלום גיששה עם סוכנו של השחקן, שמעדיף מצדו להישאר בבלגיה. חלוץ סושו ממוני דגאנו עשוי להצטרף לאלופה

מכבי תל אביב גיששה ביממה האחרונה אצל ברק יצחקי לגבי האפשרות שיצטרף לשורותיה בעונה הקרובה. זהו השחקן השני שמכבי מעוניינת לצרף משורות האלופה, לאחר שכבר גיששה לפני כחודשיים אצל הקשר הגנאי דרק בואטנג, אך לאחר שזה לא גילה התלהבות לעזוב את בית"ר ירושלים, המשיכו במועדון לחפש אפשרות חיזוק לכוכב בקנה מידה גדול.

במהלך השבוע האחרון התגבשה בהנהלת מכבי תל אביב החלטה לנסות ולהחתים את יצחקי, שעזב את בית"ר בתחילת השנה ומשחק כעת בגנק הבלגית. באמצעות סוכנו של השחקן, רונן קצב, בירר גורם ממכבי תל אביב לגבי עלויות השחקן והמחיר אותו תיאלץ לשלם עבור כרטיסו. כששמעו במכבי תל אביב את הסכומים לא נבהלו, וטענו כי יש באפשרותם לשלם את המחיר. בין היתר מדובר בחוזה שנתי של 600 אלף דולר לעונה בנוסף לעלות הכרטיס, המסתכמת בלמעלה ממיליון יורו.

יצחקי, ששוהה בארץ בחופשת מולדת, חתום בגנק לעוד שלוש עונות נוספות, והקבוצה הבלגית לא תמהר לשחררו כל כך בקלות. גם יצחקי מצדו לא מתלהב לעזוב את בלגיה, ובסביבתו טוענים כי רק במקרה של הצעה טובה יותר מזאת שיש לו בבלגיה, הוא יסכים לחזור לישראל. בעבר הצהיר יצחקי כי אם יחזור לישראל יהיה זה רק בבית"ר ירושלים, ולכן נראה כי האפשרות שיעבור למכבי תל אביב אינה גדולה.

דגאנו במקום אבראו?

במקביל ממשיכה בית"ר לבדוק אופציות חיזוק נוספות לסבסטיאן אובראו, שהמו"מ עמו תקוע זה מספר ימים בעקבות עמלות סוכנים גבוהות. השם החדש שעלה בימים האחרונים הוא של חלוץ סושו, ממוני דגאנו, המשתייך לסגל נבחרת ברוקינה פאסו. החלוץ האפריקאי משחק בשש העונות האחרונות בצרפת וכבש 30 שערים. לפני כן שיחק שנתיים בגנק הבלגית וכבש בשורותיה 36 שערים.

דגאנו היה אמור להגיע לישראל כבר בפגרת החורף האחרונה, כשמכבי תל אביב הייתה קרובה מאוד להחתימו, אך החלוץ בסופו של דבר ויתר על המעבר בעיקר בגלל ההצעה הנמוכה יחסית שהוצעה לו. כעת האפשרות מבית"ר ירושלים קוסמת לו, בעיקר לאור העובדה שהקבוצה תשתתף בליגת האלופות ואף תהיה מוכנה לשלם לו משכורת גבוהה מזאת שהוא מקבל כעת בסושו. בדומה לעסקת ההעברה של אובראו, תצטרך בית"ר להיפרד מלמעלה ממיליון וחצי יורו תמורת כרטיס השחקן של החלוץ.

דגאנו היה שותף מלא לזכייתה של סושו בגביע הצרפתי בעונת 2006-2007, כאשר כבש את שער היתרון במשחק הגמר מול אולימפיק מארסיי. בתום 120 דקות הסתיים המשחק בתיקו 1:1, אך בפנדלים הייתה זו סושו שניצחה בעזרת פנדל מוצלח של דגאנו. אגב, באותה עונה שיתף החלוץ פעולה עם אקס בית"ר ירושלים, ג'רום לרואה. בשבוע האחרון, לאחר שקיבל השחקן את הפנייה מצדה של בית"ר, הוא בירר עם הקשר הצרפתי על בית"ר ירושלים, וזה המליץ לו בחום להגיע לירושלים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully