וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נאחזים במסורת, מתעלמים ממפולת

האמת ברורה לצרפתים. תיקו מול רומניה? גם במונדיאל פתחנו חלש. סכנת הדחה? אל דאגה, המשיח הנרי חוזר. שגיב ברעם ביקר במחנה בטוח (מדי) בעצמו

הצרפתים מתים להיכנס בריימונד דומנק. מתים. אבל כולם זוכרים איך נפתח מונדיאל 2006, איך הם נכנסו בו ואיך צרפת הגיעה לגמר ואיך הם כמעט אכלו את הכובע כמו ב-1998, כשאיימה ז'אקה הוליך את הטריקולור לגביע עולמי ראשון. אז הם שותקים. לפחות עד מחר.

דומנק הרבה להתלוצץ היום במסיבת העיתונאים האחרונה לקראת המפגש עם הולנד המשכנעת, ובצרפת אומרים שכך הוא מתנהג כשהוא בלחץ. הוא, דרך אגב, לא דאג להכחיש והודה שמצב הרוח יכול היה להיות טוב יותר. התיקו מול רומניה הכניס פעם נוספת את נבחרת צרפת למשבצת של הנבחרת הסאדו מזוכיסטית, שאוהבת לקבל רק אחרי שכואב לה. אולי בגלל זה ווילי סניול והמאמן עצמו, שידרו נינוחות מסוימת וסירבו להתרשם מהתצוגה הכתומה מול איטליה.

במחנה הצרפתי חוזרים שוב ושוב לסיפור פתיחת המונדיאל ומשוכנעים שהתסריט יחזור על עצמו. המגן הימני של באיירן מינכן אף אמר בביטחון: "אז, גם צרפת וגם איטליה לא הלהיבו ועלו לגמר", והוסיף: "ספרד וארגנטינה לעומת זאת, הבריקו בשלב הבתים ועפו מוקדם". הצרפתים גם משוכנעים שהפעם ישחק להם קלף בגלל שהולנד תשחק פתוח יותר מרומניה, וגם דומנק וגם סניול חזרו על המנטרה: "אנחנו יודעים מה אנחנו צריכים לעשות". ברור.

אולי זו בכלל החזרה של תיירי הנרי, שגורמת לצרפתים לשכוח שהפסד מחר יקרב את האסון ושגם תיקו יהיה רע במיוחד. אצל הטריקולור מתעלמים מהעונה הלא טובה שלו בברצלונה וחוזרים שוב ושוב על כך שהוא יהווה את המפתח. משיתוף הפעולה בין בנזמה לאנלקה קיימת אכזבה ועכשיו ממתינים בסבלנות למשיח תיירי, שייכנס רכוב על חמור לבן בשערי אצטדיון וונקדורף. מבחינת צרפת אין אמת אחרת. גם הנרי וגם התקדימים ההיסטוריים מוכיחים שמחר יהיה טוב. אם בכל זאת משהו ישתבש, לפחות כבר אפשר יהיה להיכנס בדומנק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully