וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שלו מנשה חתם לשנתיים במכבי נתניה

אריק רחמיאן ואסף שקד

12.6.2008 / 21:23

המצטרף החדש הצהיר: "אעשה הכל כדי להגיע הכי רחוק שאפשר עם הקבוצה". נתניה גיששה אצל בן יוסף, מתיאוס מתעקש על הקופסא

מכבי נתניה ולותר מתיאוס כבר מתכננים את העונה הבאה ובינתיים הקבוצה החתימה לשנתיים את שלו מנשה, שירד עם מכבי הרצליה לליגה הלאומית. מנשה, אחד השחקנים הכשרוניים בליגה, ישתכר בקבוצה 110 אלף דולר לעונה.

"אני מאוד מאושר להגיע למועדון גדול כמו מכבי נתניה" הצהיר השחקן, "אני רוצה להודות לבעלים דניאל יאמר, להנהלה ולצוות המקצועי על האמון בי. אעשה הכל כדי להחזיר על כך ולהגיע הכי רחוק שאפשר עם מכבי נתניה בכל המסגרות. אני כבר מצפה לתחילת האימונים".

בנתניה בחנו את החלופות לעמדות הקשר ההתקפי לאור פציעתו של אמייה טגה. ביממה האחרונה התנהלו שיחות בין נציגיו של מנשה לסגנית האלופה והערב (חמישי) הגיעו הצדדים לעמק השווה, כשמנשה חתם בקבוצה. אחרי שאתמול עומר בוקסנבוים הבריז לקבוצה, החליטו בנתניה ללכת על מהלך מהיר להחתמתו של מנשה.

מנשה החל את הקריירה המקצוענית שלו בעירוני ראשון לציון, בה שיחק שתיים וחצי עונות עד שעבר למכבי פתח תקוה. את עונת 2004/5 הוא החל בהפועל כפר סבא, שם הגיעה הפריצה שלו ובה שיחק במשך שלוש עונות. את העונה האחרונה החל בהרצליה, אך לא הצליח להתבלט יתר על המידה וירד עם הקבוצה כאמור לליגה השנייה.

"אני מאוד מאושר להגיע למועדון גדול כמו מכבי נתניה", אמר מנשה לאחר הסיכום. "אני רוצה להודות לבעלים דניאל יאמר, להנהלה ולצוות המקצועי על האמון בי. אעשה הכל כדי להחזיר על כך ולהגיע הכי רחוק שאפשר עם מכבי נתניה בכל המסגרות. אני כבר מצפה לתחילת האימונים".

בוחנים אופציות לבלם, ולמגרש במקום הקופסא

מתיאוס שוהה בגרמניה וצפוי להגיע לארץ רק לקראת סוף החודש, אך בקבוצה לא נחים ומחפשים שחקנים לעמדת הבלם. גורם בכיר בנתניה סיפר כי בנתניה בוחנים שתי אופציות מתוך השחקנים הישראלים במטרה כדי לאפשר החתמת זר למשבצת הקשר האחורי.

עד כה ניסו בנתניה להחתים את הבלם זאב חימוביץ, אולם התנגדותה של הפועל פתח תקוה לשחררו מקשה על הצדדים להגיע לסיכום חיובי. גם בלם בית"ר ירושלים, תומר בן יוסף, החתום לשנתיים נוספות בא בחשבון ונעשו גישושים בעניין, אולם משהתברר שלשחקן יש סעיף שיחרור לחו"ל בלבד ובית"ר מתנגדת לשיחרורו. הבלם שנמצא כעת בחופשת הקיץ, מחזיק כאמור בחוזה גם לעונה הבאה ויוכל לקבל שחרור רק במידה ויביא הצעה מקבוצה מחו"ל שתסכים לשלם עליו את דמי השחרור שעומדים על כ-150 אלף דולר. לגבי קבוצות אחרות בארץ, לא יוכל בן יוסף לעזוב את הקבוצה ללא הסכמתה של בית"ר ירושלים ולכן במידה ונתניה תרצה לקבל את השחקן היא תצטרך לפנות באופן רשמי לאלופה.

בבית"ר לא ממהרים לשחרר את בן יוסף ובצוות המקצועי בונים עליו גם לעונה הבאה: "תומר הוא שחקן מצויין ואנחנו לא מתכוונים לוותר עליו", אמר גורם בכיר במועדון. "לא קיבלנו אף פנייה ממכבי נתניה וגם לא בקשה מהשחקן לעבור ולכן מבחינתנו הנושא הזה לא רלוונטי. לבן יוסף יש חוזה גם לעונה הבאה והוא חלק חשוב מאוד מהקבוצה".

מלבד שלו שסיכם בנתניה, גם עומרי אפק, ברוך דגו ומשה אוחיון באים בחשבון מבחינת נתניה, ואף נבחנה גם אופציית צרופו של בלם מכבי תל אביב, אבי יחיאל, שסיים את חוזהו אצל הצהובים.
ערב חזרתו לגרמניה ערך מתיאוס סיור בקופסא, בדק את איכות משטח הדשא, ולמרות שהמראה לא ממש עשה לו טוב, ביקש מתיאוס לעשות את הכל על מנת שהקבוצה תשחק את משחקיה בקופסא.

מנתניה נמסר שדניאל החליט להיענות לבקשת המנג'ר למרות רצונו לשחק מחוץ לנתניה בעונה הבאה בשל ההיבט המקצועי והכלכלי. למרות זאת הערב התקיימה התייעצות בין יאמר לאנשיו בה הוחלט שאין מנוס מלצאת מהקופסא בעונה הבאה ולשחק באחת מהאופציות שנבחנות בימים אלה (הרצליה וכפר סבא).

"אין ברירה", מסביר היום גורם בנתניה. "לא ניתן להתאמן במהלך השבוע בקופסא ובשבת לשחק שם. יש עומסים אדירים על משטח הדשא שם וזה מעבר ליכולת שלו לספוג זאת. לכן לצערי ניאלץ למצוא מגרש חלופי באזור למשחקי הבית עד אשר תסתיים בניית האיצטדין החדש, וגם אז תישאר הבעיה של מגרשי האימונים".

בנתניה פסלו את הרעיון להתאמן במלון דן בקסריה בעיקר בשל מצבו של משטח הדשא והתאורה החלשה והן בשל העלויות האדירות בהסעות ובתשלומי השכרת המגרש. כך או כך בנתניה לוקחים בחשבון שעלות מגרשי האימונים או העתקת המגרש הביתי תכביד על תקציב הקבוצה בכ-2 מילון שקלים עונה הבאה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully