וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אז מה המצב, הפועל?

קרן שמש

12.6.2008 / 18:13

למרות הניסיון לשדר עסקים כרגיל, נראה שמשהו לא טוב קורה בהפועל ת"א. גורם בכיר: "אפילו חיים רמון מבוהל". אבוקסיס חוזר לשחק ביפו

עד כמה המצב של הפועל תל אביב גרוע כפי שהוא מצטייר בתקשורת? זה תלוי את מי שואלים. בינתיים קצב ההכנות לקראת העונה הבאה איטי מהרגיל, התקציב קוצץ בחצי ולא צפוי לעבור את רף 20 מיליון השקלים, בינתיים הוחתם רק שחקן אחד (יניב מזרחי, שוער בית"ר שמשון תל אביב), שחר בן עמי ומוני הראל עזבו, וזו רק ההתחלה.

סמי סגול ונציגו משה תאומים שומרים על שתיקה, אוהדים מתפרעים במשרדי כתר, שחקנים מחדשים חוזה וכתנאי להמשיך נאלצים לקצץ בשכר, ובכל מקרה מכל הכיוונים הדברים לא נראים טוב.

"בעולם העסקים יש שני סוגים של אנשים, אלו שאנחנו מאמינים שהם טיפשים גדולים ובסופו של דבר יוצאים חכמים גדולים ואלו שחושבים שהם חכמים גדולים אך בסופו של דבר יוצאים ממש טיפשים", אמר גורם בכיר בקבוצה. "ככה זה במקרה הזה, זה או שבאמת יש לתאומים שפן בכובע שאנו לא יודעים עליו או שהמצב לא טוב ולכן הוא בחר להעלם. לצערי נראה לי שתאומים נמצא בצד השני, אין לו כלום ולכן הוא נעלם. הלוואי ואני טועה, אך נראה לי שאני לא טועה. המצב בכלל לא טוב, אין כסף ואי אפשר לבנות קבוצה. דיברתי עם חיים רמון שאמור להיות מעודכן בהכל וגם הוא נראה מבוהל כמו כולם. זה סימן חד משמעי שהמצב ממש גרוע".

מנגד, יש את אלו שטוענים כי המצב לא קשה כל כך כמו שמתארים אותו. "זה לא שקר המצב לא טוב, הבעלים שותקים, התקציב בעייתי, לגוטמן קשה לעבוד, אבל למרות הכל המצב לא גרוע כמו שנראה", אמר גורם אחר בקבוצה. "יש את הרשקוביץ' שעושה הכל בכדי שהקבוצה תפתח את העונה כמו שצריך ולכן אני מאמין שיהיה בסדר.

"אני לא מאמין שתאומים ינטוש את הקבוצה. הוא אוהד, הוא אוהב את הפועל, הוא לא היה נעלם ככה סתם, כנראה שיש משהו שלא כולם יודעים. אולי תאומים עוד יפתיע את כולם עם רוכש. בכל מקרה המצב לא נורא כמו שזה נראה. הוא לא אידיאלי, אבל הקבוצה לא קורסת", מוסיף אותו גורם.

בתוך כך, עוזר מאמן הקבוצה, יוסי אבוקסיס, ישחק בעונה הבאה במדי מכבי קביליו יפו, זאת לאחר שהבעלים יניב כהן ביקש ממנו לחזור ולשחק בקבוצה המתעוררת לתחייה. אוהדי הפועל תל אביב ששמעו את החדשות חוששים כי אבוקסיס עלול לעזוב את הקבוצה, בה הוא משמש כעוזר מאמן, אך אבוקסיס מצידו מיהר להרגיע ואמר: "הגעתי בזכות יניב, שהוא חבר שלי. אמרתי לו שאני בא לשחק בזמני החופשי, מבלי שזה יפריע למה שאני עושה הפועל תל אביב, כי מה שאני עושה שם זה החשוב ביותר ושום דבר לא יפגע בזה. אני הולך לשחק בכדי לעזור להם, יש לי שם חברים ואני אוהב אותם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully