וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הנהלת מכבי פתח תקוה הציעה לבנין לחתום מחדש

12.6.2008 / 14:40

אתמול בלילה נפגשו הצדדים בחשאיות והיום זומן עוזר המאמן לפגישה נוספת. גורם במועדון: "יש סיכום עם ברקואן". הקבוצה פנתה לשלו מנשה

טל בנין ומכבי פתח תקוה נפגשו אתמול (רביעי) בלילה במטרה להאריך את החוזה שלו במועדון. כזכור, לפני כשבועיים פורסם כי בנין עומד לעזוב את הקבוצה, אך לאחר דין ודברים, הציעה לו פתח תקוה להאריך את חוזהו. בנין ביקש זמן למחשבה ואתמול פורסם כי קשר הנבחרת לשעבר הודיע לפתח תקוה שהוא עוזב את המערכת. בלילה, כאמור, ערכו הצדדים פגישה במהלכה הודיע היו"ר משה זוארץ לבנין כי הוא מוערך מאוד ולכן הוא מבקש שימשיך. בנין הביע נכונות ובפתח תקוה זימנו אותו לפגישה נוספת שתתקיים היום או מחר. גורם במועדון אמר: "ייתכן מאוד שבנין יישאר בסופו של דבר במערכת". את תגובתו של בנין לא ניתן היה להשיג.

בהמשך לידיעה בוואלה! ספורט לפיה הבלם הרומני קוסמין ברקואן (30, 1.82 מ'), ששיחק בעונה שעברה באופ"י כרתים היוונית, יגיע ביומיים הקרובים להתרשמות במועדון, הבוקר נודע כי ייתכן שיחתום על חוזה מבלי שייבחן בקבוצה במהלך האימונים בחודש יולי. במועדון כבר הגיעו לסיכום עם מחזיקת כרטיסו, שחטיור דונייצק האוקראינית. גורם במועדון אמר: "יש סיכום איתו. הוא לא הגיע להיבחן אלא לחתום ללא מבחנים".

הבוקר פנתה ההנהלה לקשר מכבי הרצליה בעונה האחרונה, שלו מנשה, במטרה להתימו בעונה הבאה. סוכנו של השחקן ייפגש עם ההנהלה עוד השבוע בנסיון להחתימו. כזכור, במכבי פתח תקוה החתימו אמש (רביעי) את עומר בוקסנבוים ממכבי הרצליה, וכעת הם מעוניינים גם בשותפו לקישור.

סוכנו של השוער אוהד כהן שוחח עם ראשי סרקל ברוז' הבלגית (סיימה רביעית בעונה שעברה) שמעוניינת לרכוש את כרטיסו. תיתכן אפשרות שכבר בשבוע הבא ימריא כהן לבלגיה על מנת לזרז את העניינים, אבל הוא מחכה לאישור של הנהלת מכבי פתח תקוה. במקביל, סוכנו אמור להעביר קלטות למספר מועדונים אחרים. הנהלת פתח תקוה עדיין לא גיבשה החלטה באיזה מחיר לנקוב. עד שלא יושג סיכום בין הצדדים, אם בכלל, בנוגע למחירו, כהן לא ימריא לבלגיה. אם כהן יחתום בסופו של דבר, הקבוצה תחפש שוער זר או תפנה לשביט אלימלך, במידה ועדיין לא יחתום בקבוצה אחרת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully