וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הקללה עברה לסוריאנו

12.6.2008 / 10:54

לאחר הפציעה של פוחולס, כוכב הקאבס שבר את ידו ב-2:7 על אטלנטה וייעדר שישה שבועות. דטרויט הרגיעה את הוייט סוקס

באופן נדיר (הלו - לא להתרגל) - סקירה נרחבת גם ביום חמישי

שיקגו קאבס - אטלנטה 2:7

מכת הפציעות של כוכבי ה-NL נמשכת. יום אחד לאחר שנפצע אלברט פוחולס (ייעדר לפחות שלושה שבועות, כפי הנראה יותר), איבדו הקאבס את אלפונסו סוריאנו. ריאן דמפסטר הגיש תשעה אינינגים וטיגן 11 חובטים בהופעה אדירה, אבל לא התנחם בהישג לאחר שג'ף בנט, המגיש של אטלנטה, פגע עם הכדור בידו של סוריאנו ושבר אותה. "זו מכה קשה, בעיקר כשמדובר בשחקן כל כך גדול ואחד ממנהיגי הקבוצה", אמר דמפסטר. המאמן לו פינלה הוסיף: "חבל, זה קרה בדיוק כשהוא התחיל להיכנס לכושר ודברים עבדו מצויין עבורו ועבורנו". קוסקיי פוקודומיי חבט להומר בשיקגו, קורקי מילר עם הומר לאטלנטה, בנט עם ההפסד.


סן דייגו - לוס אנג'לס דודג'רס 1:4

אחרי הפסד שקטע את רצף הניצחונות שלהם, חזרו הפאדרס לנצח. רנדי וולף הגיש שבעה וטיגן תשעה, כשמהצד השני מפסיד צ'אד בילינגסלי עם שבעה אינינגים. אדגר גונזאלס וחליל גרין חבטו להומרים, טרבור הופמן סיפק את השמירה. הומר לאנדי לה רוש בלוס אנג'לס.


ניו יורק מטס - אריזונה 3:5

איכשהו בילי וגנר הצליח לחרב יתרון של 0:3 באינינג התשיעי והרג למייק פלפרי הופעה ענקית של שמונה ושמונה מול ברנדון ווב (חמישה אינינגים בלבד). מארק ריינולדס ירה להומר בן שלוש ריצות, והעניינים שוב התחילו לעבוד נגד המטס. אבל באינינג ה-13 הופיע המחבט של קרלוס בלטראן, שעם הומר בן שתי ריצות על אדגר גונזאלס חילץ את ניו יורק מרצף של חמישה הפסדים. קלאודיו ורגאס זכה בניצחון.


פיטסבורג - וושינגטון 1:3

איאן סנל נחלץ סופסוף מהתקופה הרעה שפקדה אותו, הגיש שישה וטיגן שישה כדי לזכות בניצחון. הוא נעזר בהומר של ריאן דואומיט על ג'ון לנאן המפסיד. מאט קאפס עם השמירה.


קולורדו - סן פרנסיסקו 0:1

איי איי, טים לינסקאם. איזה בובון של מגיש, איזה מלך, איזה כריש. אבל כשההתקפה לא נותנת לך תמיכה, גם פנינה של שבעה ותשעה לא מסייעת לך לנצח, בעיקר כשאובלדו חימנז היה טוב מהצד השני עם שבעה ושלושה. גארט אטקינס הקדים את בנג'י מולינה, התופס של סן פרנסיסקו, במאוץ לצלחת באינינג התשיעי והעניק לרוקיז ולבריאן פואנטס ניצחון. קייצ'י יאבו עם ההפסד.


יוסטון - מילווקי 10:6

קורי הארט השתגע עם שני הומרים, ראסל ברניאן, מייק קמרון וג'ייסון קנדל הוסיפו אחד כל אחד והברוורס ניצחו בסלאגפסט ביוסטון, לה לא עזרו הומרים של מיגל טחאדה, טיי וויגינטון וקרלוס לי. מני פארה עם הניצחון, ברנדון בקי עם ההפסד.


סינסינטי - סט. לואיס 10:0

לפחות כרגע, הקרדינלס הראו שאפשר להסתדר בלי אלברט פוחולס. בריידן לופר הגיש פנינה כמעט מושלמת של שלוש חבטות בלבד בתשעה אינינגים של עבודה, ריאן לודוויק, ריק אנקייל וג'ייסון לה רו חבטו להומרים. ג'וני קואטו נרמס עם שש ריצות חובה ולא פחות משמונה הולכות בהפסד.


פלורידה - פילדלפיה 2:6

אוי א-ברוך, איזו טעות זו למלא את הבסיסים ואז להביא את דני אוגלה לצלחת. שחקן הבסיס השני הטוב בליגה יחד עם צ'ייז אטלי ניפץ כדור שהגיש לו טום גורדון, בדרך לגראנד סלאם שניצח את המשחק בתחתית האינינג התשיעי וצימק את ההפרש מהפיליז בפסגת המזרח לשני משחקים בלבד. שמונה אינינגים ו-13 אוורורים לא הספיקו לקול האמלס בהופעה דומיננטית בפילי, כשמהצד השני מגיש אנדרו מילר שבעה ושבעה. חורחה קאנטו עם שני הומרים לפלורידה, טום גורדון עם ההפסד וקווין גרג עם הניצחון.

כשמגיעים לפפלבון, המצב טוב

בוסטון - בולטימור 3:6

ברטולו קולון הגיש שישה וטיגן שבעה, אבל עם בולפן כמו שיש לרד סוקס לא יכול היה לסמוך ידיו על הניצחון. אחרי כל מיני התקפות לב בא ג'ונתן פפלבון וסגר את הדלת בפעם ה-19 העונה, כשהוא מגיש שליש אינינג בלבד. מייק לואל וג'ייסון וריטק עם הומרים לבוסטון, לוק סקוט עם אחד לבולטימור, גארט אולסון עם ההפסד.


טורונטו - סיאטל 2:1

המארינרס הצליחו לקחת משחק בסדרה, בזכות סינגל של ראול איבנייז על בי ג'יי ריאן החלש באינינג התשיעי, והעניקו לפליקס הרננדז המצוין ניצחון. הרננדז הגיש שמונה וטיגן שמונה, כשמנגד שון מרקום מחסל תשעה בשבעה אינינגים משובחים משלו. שמירה ראשונה העונה לברנדון מורו, לאחר שהחליף את ג'יי ג'יי פאץ, שנפצע שוב במרפקו.


אוקלנד - ניו יורק יאנקיז 4:8

הכל השתבש לדארל ראסנר, המגיש של הפסים, באינינג השלישי, בו הרשה שש ריצות והבריח את המשחק מידי היאנקיז. שבעה וארבעה לג'סטין דושר המצוין, שהקוץ באלייתו היה הומר לג'ייסון ג'יאמבי. שתי חבטות ושלושה ריביז לג'ק קאסט.


דטרויט - שיקגו וייט סוקס 1:5

אוהו, בוקר טוב מר ג'סטין ורלאנדר. תשעה ושלושה, שכללו ארבע חבטות חובה בלבד, היו מנת חלקו של המגיש המאכזב והמאוכזב של דטרויט, שזכה בניצחון שלישי בלבד העונה לצד תשעה הפסדים. שישה ותשעה לא מנעו מחאווייר ואסקז הפסד. הומר למרקוס תיימס מדטרויט.


לוס אנג'לס איינג'לס - טמפה ביי 2:4

סקוט קאזמיר היה בלתי נגיע לאחרונה, וגם הפעם נתן הופעה יוצאת מהכלל של 6.2 אינינגים ועשרה טיגונים, אבל מולו עמד ג'ון לאקי. המגיש הפנטסטי של האיינג'לס סגר 7.1 אינינגים עם שבעה חיסולים ממוקדים, הסתייע בהומרים של גארי מת'יוס ג'וניור ושל ולאדימיר גררו וזכה בניצחון. ואה כן, איזה אחד, פרנסיסקו רודריגז, רשם שמירה מספר 27 העונה.


קליבלנד - מינסוטה 8:5

האינדיאנס ממשיכים לאכזב קשות, כשג'ייסון קובל חובט להומר, פול בירד צולח שלושה אינינגים בלבד והטווינס מנצחים במשחק. גריידי סייזמור וקלי שופאק עם הומרים לקליבלנד, ניק בלקבורן עם הניצחון וג'ו ניית'ן עם השמירה.


קנזס סיטי - טקסס 11:5

הריינג'רס, בפיגור 5:1, שמו שבע ריצות על הלוח באינינג השביעי וסגרו עניין עם הרויאלס החלשים. שני הומרים וחמישה ריביז לדייויד מרפי, ניצחון לויסנטה פאדייה והפסד לג'ימי גובל. הומר למארק גרודזיאלנק בקנזס סיטי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully