וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלישע לוי מקדים את ההכנות של מכבי חיפה

12.6.2008 / 10:38

המאמן הודיע כי יערוך מבחנים לכמה שחקנים לפני אימוני ההכנה. אנדרסון שוחרר מואסקו, בן בסט ממתין להנהלה, פנטאני כבש במדי דרא"פ

מאמן מכבי חיפה, אלישע לוי, החליט להקדים את ההכנות של מכבי חיפה לעונה הבאה. המאמן, הנמצא בחופשה פרטית בברזיל, הודיע כי הוא מתכוון לערוך אימון אחד או יותר, לשחקני הנוער והשחקנים שחוזרים מהשאלה, על מנת לבחון את רמתם. האימונים ייפתחו בעוד שבועיים, כנראה ב-27 ביוני, והצוות המקצועי והניהולי כבר קיבלו הודעה על כך. בימים הקרובים יגיש לוי רשימה של השחקנים שאמורים להגיע למבחנים. רובם אמורים להיות שחקני נוער ושחקנים שחזרו מהשאלה. המאמן שוקל לזמן עוד מספר שחקנים בוגרים, על מנת שיוכל לקיים משחק אימון.

סוגיית עדן בן בסט עדיין לא נפתרה. ייתכן והחלוץ לא יעבור להפועל תל אביב, בלי קשר לעיכוב מצד מכבי חיפה. בכל מקרה, בן בסט יוזמן לשיחה עם המנכ"ל איתמר צ'יזיק בניסיון להחתימו על חוזה ארוך טווח. בית"ר ירושלים טרם השיבה על ההצעה הנגדית של חיפה בנוגע לרכישת שלומי ארבייטמן.

הקשר חאבייר אנדרסון, שכרטיס השחקן שלו שייך לחיפה, קיבל בשבוע שעבר הודעה מואסקו דה גמה, לפיה היא לא מעוניינת בו לעונה הבאה. אנדרסון שיחק בואסקו בעונה החולפת כשחקן מושאל. חיפה, כזכור, הודיעה לסוכנו של הברזילאי לעכב את הגעתו של השחקן לישראל על מנת למצוא פתרון לסוגיה משום שאנדרסון מחזיק בחוזה לעוד שנתיים.

שער בכורה לפנטאני בדרא"פ הפך אותו לשחקן הרכב

החלוץ ת'מבינקוסי פנטאני כבש את שערו הרשמי הראשון בקריירה במדי נבחרת דרום אפריקה, זאת במסגרת מוקדמות אליפות אפריקה, במשחק מול נבחרת גינאה המשוונית. דרום אפריקה, שניצחה 1:4, ממוקמת שניה בבית לאחר שהפסידה במשחק הראשון לנבחרת ניגריה, 2:0. המשחק הבא, מול נבחרת סיירה לאון, יתקיים ביום שבת. התקשורת בדרום אפריקה מדווחת כי בהרכב ה"בפאנה בפאנה" צפוי שינוי מרענן בחוד: פנטאני שהצטיין במשחק האחרון צפוי לפתוח בהרכב והוא מוזכר כמחליף פוטנציאלי לבני מקארתי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully