וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחקני סכנין לא יזכו לבונוס

יצחק סולומון

12.6.2008 / 10:19

למרות שציפו שמאזן גנאים יתגמל אותם בעקבות העונה המוצלחת, בקבוצה התאכזבו לשמוע כי לא יצ'ופרו. דירסאו מועמד להחליף את קולמה

אם שחקני בני סכנין עוד האמינו כי יקבלו צ'ופר על העונה החלומית שלהם, הרי שהם יכולים להמשיך לחלום. יושב ראש הקבוצה, מאזן גנאים, החליט לא לפצות את שחקניו על העונה המצוינת שעברו, שכללה העפלה לגמר גביע הטוטו, והפסד למכבי חיפה, וכן התברגות במקום הרביעי בטבלה, שהכניס לקופת המועדון סכום כספי בלתי מבוטל של מיליון שקל. לאחר גמר גביע הטוטו אמרו שחקנים בקבוצה כי הם סומכים על גנאים שידאג להם לבונוסים, אך הוא לא עשה זאת. כאשר רצו בצמרת והתמודדו על הכרטיס לגביע אופ"א, אמרו כי הם מאמינים כי יפצה אותם, אך יושב הראש שוב אכזב.

"מגיע כל הכבוד לשחקנים על עונה נפלאה שעשו", אומר גנאים, "אבל לצערי אין לי כסף לפצות אותם. אם אתחיל לחלק להם בונוסים, זה יפגע בתקציב של העונה הבאה, ואז כאילו לא עשינו שום דבר. השחקנים יצטרכו להסתפק במשכורות שאנחנו משלמים להם בזמן, בבית חם של סכנין, ובהרבה אהבה שאנחנו נותנים לשחקנים שלנו".

קפטן הקבוצה, מאיר כהן: "מה שמאזן אומר קדוש מבחינתנו ואנחנו מכבדים את ההחלטות שלו. אנחנו לא חזירים. בסך הכול לכל שחקן יש חוזה יפה, המשכורות נכנסו בזמן, ואין לאף אחד סיבה להתלונן. מאזן דואג לשחקנים במישורים רבים, ואנחנו האחרונים שצריכים להתלונן". בסכנין פנו רשמית לנציגיו של הקשר הברזילאי, חוויאר דירסאו, שאמור להיות התחליף לג'ון קולמה, אבל לא בטוח שיוכלו לעמוד בדרישות הכספיות הגבוהות של השחקן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully