וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ונתן אוגדן פורש

12.6.2008 / 10:06

התאקל ההתקפי המצוין של בולטימור מוטרד מפציעה ברגלו, ואומר שלום לאחר 12 עונות. בורס דורש חוזה חדש, מחרים את הג'איינטס

ג'ונתן אוגדן מבולטימור, אחד התאקלים ההתקפיים הטובים בהיסטוריה של המשחק, פורש מפוטבול. אוגדן עבר 12 שנות קריירה, ב-11 מתוכן ביקר בפרובול. השחקן בן ה-34 סובל מבעיה בבוהן רגלו השמאלית, והחליט לא לתת לה להטרידו יותר. בשנה שעברה החמיץ חמישה משחקים, שיא קריירה שלילי, בגלל הפציעה. "זה ממש ייבש אותו, הפציעה הזו", אמר הקוורטרבק קייל בולר.

אימוני טרום העונה יוצאים לדרך, ואיתם הסכסוכים הרגילים של כוכבי הקבוצות. פלקסיקו בורס, התופס של ניו יורק ג'איינטס שקלט את הטאצ'דאון המנצח בסופרבול האחרון, החליט להחרים את אימוני הקבוצה עד שיינתן לו חוזה חדש. "הסוכן שלי ואני חושבים להישאר בניו יורק עוד הרבה זמן. לצערי, הג'איינטס לא חושבים ככה ואני לא שמח על זה".

וויל סמית', הקיצוני הגנתי של ניו אורלינס, חתם על חוזה חדש בן 70 מיליון דולר לשש שנים, מתוכם 26 מיליון מובטחים. הוא יהיה השחקן השלישי במחירו בעמדה.

טרל אואנס לא ממש מת על העובדה שמעתה ייערכו לו בדיקות סמים מקיפות. "שיעשו מה שהם רוצים, שיבדקו אותי אלף פעם. הם לא ימצאו כלום, אני נקי", אמר אואנס. "הבעיה היא שזה מעמיד אותי באור לא טוב". אואנס נענש על ידי הליגה משום שלא ענה לטלפונים שקראו לו להיבדק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully