וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ביי, גיא: גודס עוזב את מכבי ת"א

11.6.2008 / 17:11

כצפוי, לאחר פגישה בין אפי בירנבוים לגיא גודס נקבע כי עוזר מאמן מכבי ת"א בשנתיים האחרונות יעזוב את המועדון. רועי חגאי ימונה לעוזר

גיא גודס, עוזר מאמן מכבי תל אביב בשנתיים האחרונות, עוזב את המועדון. לפני זמן קצר הסתיימה פגישה בין גודס למאמן הקבוצה הטרי, אפי בירנבוים, בה הוחלט כי גודס יעזוב, כאשר את מקומו על הספסל יתפוס רועי חגאי, עוזרו של בירנבוים בבני השרון. גודס מבוקש במספר קבוצות בליגת העל, ביניהן בני השרון ומכבי ראשון לציון, והוא צפוי לחתום באחת מהן בקרוב.

"הבנתי מאפי שהעניינים לא מסתדרים ואני מכבד את זה, החלטנו להיפרד", אמר גודס לאתר הרשמי של מכבי ת"א. בהודעה שפרסמה הקבוצה נכתב כי "הנהלת המועדון מודה לגיא על העבודה המצויינת שעשה בשנתיים האחרונות, ובטוחה שישוב למועדון בעתיד".

גודס הגיע למכבי בקיץ 2006, אז מונה לעוזרו של נוון ספאחיה. לאחר מכן עבד מספר חודשים לצידו של עודד קטש, ובהמשך שימש כיד ימינו של צביקה שרף. בשנתיים האחרונות זכה גודס עם מכבי באליפות אחת, ורשם העפלה לגמר פיינל פור היורוליג.

יו"ר המועדון, שמעון מזרחי, מסר לוואלה! ספורט כי "לעניות דעתי, גודס הוא מאוד דומיננטית בכדורסל הישראלי. הוא היה שחקן מצוין ומאמן טוב מאוד ומצליח. להיות עוזר מאמן זה לא קל וגיא היה לויאלי לשלושה מאמנים תחתם עבד במכבי".

הצוות המקצועי של מכבי יושלם בזמן הקרוב, כאשר בירנבוים וחגאי יבקשו לצרף עוזר מאמן שני וצעיר יותר, שיחזיק גם במשרת הסקאוט. ככל הנראה יהיה זה אבי אבן, שמילא את התפקיד בחודשים האחרונים. דני גוט ואלעד חסין נמצאים גם הם בין המועמדים לתפקיד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully