וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ימים נוראים ב-NL

11.6.2008 / 15:52

אלברט פוחולס מסט. לואיס נפצע ברגלו השמאלית ב-2:7 על סינסינטי, גלאווין נכנס לרשימת הפצועים באטלנטה. עוד הפסד למטס

סינסינטי - סט. לואיס 7:2

הקרדינלס ניצחו, אמנם, אבל הדאגה שלהם כעת היא מאלברט פוחולס. כוכב סט. לואיס חבט להומר, אלא שבאינינג השביעי נפצע ברגלו השמאלית ופונה לחדר ההלבשה בסיועם של חבריו. "זו סיטואציה בעייתית, אבל נצטרך להתמודד איתה", אמר המאמן טוני לה רוסה. פוחולס ייבדק על ידי רופאים, כשהאבחנה הראשונית לא מבשרת טובות. ריאן לודוויק וריק אנקייל עם הומרים לקרדינלס, מיצ'ל בוגס עם הניצחון והומר ביילי עם ההפסד. הומר לג'ואי ווטו בסינסינטי.


ניו יורק מטס - אריזונה 9:5

המשבר במטס הולך ומחריף, כשהקבוצה נוצחה בפעם החמישית ברציפות וצנחה למאזן 33:30. בנוסף לכל הצרות, ריאן צ'רץ' הלך לרשימת הפצועים לאחר שלא התאושש עדיין מזעזועי המוח שעבר העונה. כריס סניידר חבט להומר שובר שוויון 5:5 באינינג השמיני על ג'ו סמית', ואחר כך התפרק דואנר סאנצ'ז לחלוטין ואיפשר עוד שלוש ריצות. צ'אד קוולס זכה בניצחון, סטיבן דרו, אורלנדו הדסון וקונור ג'קסון עם הומרים לאריזונה, דייויד רייט עם אחד למטס.


סן דייגו - לוס אנג'לס דודג'רס 7:2

מאט קמפ וראסל מרטין הכניסו שתי ריצות כל אחד באינינג השביעי, וקטעו את רצף הניצחונות של הפאדרס. סקוט פרוקטור עם הניצחון, ג'סטין המפסון עם ההפסד.


יוסטון - מילווקי 1:6

לאנס ברקמן חבט להומר והכניס עוד שלוש ריצות בטריפל, כשהוא מסייע לרוי אוסוולט לקצור ניצחון חמישי העונה. אוסוולט, בעונה חלשה עד כה, נתן את התצוגה שמצפים ממנו, עם שבעה אינינגים ועשרה טיגונים. ריאן בראון עם הומר למילווקי, הפסד לסת' "בחור טוב" מקלונג.


קולורדו - סן פרנסיסקו 5:10

ארון קוק הגיש שבעה ואיוורר שלושה, טוד הלטון וגארט אטקינס חבטו להומרים והרוקיז השביתו את הג'איינטס החמים. בריאן הורביץ עם הומר למפסידים, פטריק מיש לקח הביתה את ה-L.


שיקגו קאבס - אטלנטה 5:10

הקאביז חזרו לריגלי ומייד ניצחו, כשג'ובאני סוטו ודרק לי חובטים להומרים ומסייעים בכך לטד לילי לנצח. לילי, למרות פתיחה גרועה ושלוש ריצות חובה באינינג הראשון, התאושש והיה בלתי נגיע. הוא סיים עם 6.2 אינינגים ושמונה קטילות. באטלנטה צרות נוספות, כשטום גלאווין המפסיד נכנס בגלל פציעת מרפק לרשימת הפצועים. הוא יעבור בדיקת MRI.


פלורידה - פילדלפיה 4:5

הנלי רמירז, חורחה קאנטו ומייק ג'ייקובס חבטו להומרים, והמארלינס קצרו ניצחון חשוב ביותר על מוליכת הבית. ריקי נולאסקו זכה בניצחון וקווין גרג בשמירה. ג'ימי רולינס ופאט ברל לא מנעו הפסד מברט מאיירס.


פיטסבורג - וושינגטון 7:6

הומר של לסטינגס מילדג' על מאט קורפאס העניק לנשיונאלס ניצחון בפיטסבורג באינינג התשיעי. ג'ואל הנראהאן עם הניצחון וג'ון ראוש עם השמירה. הומרים גם לדמיטרי יאנג, חסוס פלורס ורוני בליארד (אפילו שניים) בוושינגטון, צמד לריאן דואומיט בפיטסבורג.

מה יהיה עם הבולפן, בוסטון?

בוסטון - בולטימור 10:6

בשנה שעברה היה הידקי אוקג'ימה אחד המגישים האמינים בליגה, אבל השנה הוא לא פוגע בענף. המגיש המחליף של בוסטון הרשה שלוש ריצות באינינג השביעי, איפשר לאוריולס להפוך פיגור 6:4 ליתרון 6:7 ובסיום להגדיל ל-6:10. ארבע חבטות לאוברי האף וניצחון לדניס סרפאטה בבולטימור. ג'יי די דרו ומני רמירז עם הומרים לרד סוקס.


קליבלנד - מינסוטה 0:1

סי. סי. סבאתיה מצליח לפעמים לשחזר את יכולת הסיי יאנג מהעונה שעברה. סבאתיה היה כוחני והרשה חמש חבטות בלבד בהשתקה של תשעה וחמישה. שבעה אינינגים טובים לא עזרו לסקוט בייקר בטווינס המידרדרים.


דטרויט - שיקגו וייט סוקס 4:6

אם הטייגרס רוצים להציל את העונה, כדאי שיתחילו כבר בסדרה הזו, מול מוליכת בית המרכז. חוזה קונטרראס הרשה 13 חבטות במשחק חלש מאוד שלו וספג הפסד רביעי העונה, שהיה הראשון לאחר רצף של שבעה ניצחונות של הגרביים. נייט רוברטסון עם הניצחון, טוד ג'ונס עם השמירה וג'ים תומה עם ההומר היחיד במשחק, לזכות שיקגו.


טורונטו - סיאטל 1:3

דסטין מקגאוון הלך עד הסוף עם פנינה שכללה תשעה אינינגים ושבעה ניטרולים, המשחק המלא השלישי שלו בקריירה. ורנון וולס ובראד ווילקרסון חבטו להומרים על קרלוס סילבה, שרשם את ההפסד למרות שבעה ושלושה.


אוקלנד - ניו יורק יאנקיז 3:1

הפסים פתחו את מסע המשחקים במערב עם ניצחון נאה, שהושג בזכות יכולת טובה של צ'ין מינג וונג. הטיוואני, שסובל מדעיכה בתקופה האחרונה, רשם 7.1 אינינגים בניצחון והסתייע בשמירה של מריאנו ריברה. כוכבת הפורנו דיינה איבלנד עם ההפסד.


לוס אנג'לס איינג'לס - טמפה ביי 1:6

ג'רד וויבר לקח אישית את שני ההפסדים של האיינג'לס במשחקים האחרונים, והכיש חמישה חובטים בשמונה ביוטיפול אינינגס באיינג'לס. גארט אנדרסון ו-ולאדימיר גררו חבטו להומרים בלוס אנג'לס, ג'יימס שילדס סיים משחק מוזר של שמונה אינינגים, תשעה נפנופים ושש ריצות חובה, כמובן עם הפסד.


במשחק נוסף: קנזס סיטי - טקסס 6:5

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully