וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלימלך עוזב את קרית שמונה

יצחק סולומון

11.6.2008 / 14:11

שוער הקבוצה סירב להצעת שירצקי והודיע כי הוא נפרד בגלל המרחק הגדול. דיין: "כבודו במקומו מונח". המועמדים להחליפו: בצלאל וגורש

לאחר משא ומתן ארוך ועיקש, שידע עליות ובעיקר מורדות, הסתיים הבוקר (רביעי) הרומן בין השוער שביט אלימלך לעירוני קרית שמונה והצדדים נפרדים. אלימלך התקשר ליושב ראש הקבוצה, איזי שירצקי, והודיע לו על החלטתו לדחות את ההצעה שקיבל, 130 אלף דולר לשתי עונות.

אלימלך הסביר את ההחלטה שלו במרחק הגדול מקרית שמונה. "אין לי כוח להעביר עוד עונה רחוק מהאישה ומהילדה שלי", הסביר השוער הותיק. בקרית שמונה רצו שאלימלך יסיים את הקריירה באצבע הגליל ויכשיר את שוער העתיד של המועדון, דני עמוס.

מי שהתאכזב מאוד מההחלטה הוא המאמן, מישל דיין, שאמר ש"כבודו של שביט אלימלך במקומו מונח. הוא תרם המון לקרית שמונה ולכדורגל הישראלי". יחד עם זאת, גורמים רבים בקרית שמונה לא אהבו את הסחבת שניהל אלימלך במהלך המשא ומתן, מה שגרם לחוסר ודאות במלאכת בניית הקבוצה והיום תקפו אותו בחריפות. "הצעה כמו זו שקיבל מאיזי הוא לא יקבל בשום מקום אחר", אמרו.

מישל דיין עשוי להביא שוער זר, אם כי זו האופציה הפחות רצויה מבחינתו. שמותיהם של יוסי בצלאל, ששיחק בקבוצה בעונת העלייה לליגת העל, ושל דודו גורש מהפועל עכו, עלו. בקבוצה היו רוצים לראות את דני עמוס מקבל אשראי והופך לשוער הבכיר, אבל לא בטוח שהמאמן, מישל דיין, יהמר על שוער חסר ניסיון, כשגביע אופ"א נמצא בפתח.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully