וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר מוכנה רק למכור את תמוז לטוונטה

אסף שקד

11.6.2008 / 14:01

הקבוצה ההולנדית הגישה הצעה רשמית לדאבליסטית על החלוץ, בה היא מבקשת להשאילו למשך שנה. בבית"ר לא נעתרים לבקשה

בית"ר ירושלים קיבלה היום (רביעי) למשרדיה פנייה רשמית מהקבוצה ההולנדית, טוונטה שמבקשת להשאיל את החלוץ טוטו תמוז לעונה הקרובה. החלוץ בן ה-20, שחתום על חוזה גם לעונה הבאה בבית"ר ירושלים, יכול להשתחרר מהקבוצה רק במידה וימצא קבוצה שתסכים לשלם על כרטיסו מיליון יורו. אלא שהקבוצה ההולנדית התעניינה מצידה בהשאלתו ולא במכירתו - מה שנותן לראשי בית"ר ירושלים את המילה האחרונה.

באלופה מהבירה ידעו כבר לפני שבוע שההולנדים מעוניינים בהשאלה ולא בקנייה ולא היו נחרצים לגבי החלטתם. היום כשהגיעה הפנייה הרשמית מטוונטה הוחלט בבית"ר לגבש החלטה חד משמעית ולא לשחרר את השחקן בשביל השאלה לעונה אחת. "חשבנו היטב על הסוגיה", סיפר גורם בכיר בבית"ר, "והגענו למסקנה שלא משתלם לנו להשאיל את תמוז. מבחינה מקצועית תמוז הוא שחקן שאנו רוצים לראות בעונה הבאה. אם נוותר עליו נצטרך להביא שחקן שיחליף אותו. בכסף שנקבל מהשאלה יהיה קשה מאוד להביא לו תחליף בשביל העונה הקרובה".

במצב שנוצר, תמוז יישאר בבית"ר. רק במידה וטוונטה תרצה לרכוש אותו תמורת מיליון דולר, הוא יקבל את שחרור מהקבוצה, מתוקף ההסכם שיש בין הצדדים. "אם ההולנדים ירכשו את תמוז, נקבל תמורתו מיליון יורו ובכסף הזה נוכל להשקיע בחלוץ אחר שיתפוס את מקומו. להשאיל אותו אין לנו כוונה בשום פנים ואופן", סיכם אותו גורם.

שחקני הקבוצה נמצאים עמוק בפגרת הקיץ, אך בעוד כשבועיים יאלצו לחזור לאימונים לקראת מוקדמות ליגת האלופות. ב-24 ליוני יתקיים האימון הראשון של העונה בבית וגן. אצל האוהדים מתחילות כבר מעכשיו הכנות לקראת אימון הפתיחה. בבית"ר מקווים שעד למועד זה יוחתם חלוץ זר, בנוסף לדאריו פרננדס שכבר עזב את הארץ. כמו כן בבית"ר מקווים למצוא תחליף הולם לבור שנוצר בעקבות עזיבתו של גל אלברמן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully