וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בוקסנבוים חתם לשנתיים במכבי פ"ת

שחקן הרצליה לא הגיע לפגישה עם ראשי מכבי נתניה ובמקום זאת נסע לפ"ת כדי לחתום על חוזה. הרומני קוסמין ברקואן מועמד

קשרה של מכבי הרצליה בעונה החולפת, עומר בקוסנבוים, לא הגיע הבוקר (רביעי) לפגישה עם ראשי מכבי נתניה על מנת לחתום במועדון לשנתיים הבאות ובמקום זאת נסע לסכם לשנתיים במכבי פתח תקווה.

נתניה הציעה אמש לבוקסנבוים הצעה בגובה 120 אלף דולר לעונה, אך הקשר לא ענה לטלפונים של ראשי נתניה משעות הבוקר ולא הופיע לפגישה. ככל הידוע, הוא דרש 140 אלף דולר ועל סכום זה התפוצצה העסקה.

במקביל, התבקש השחקן להגיע לפגישה עם נציגי הנהלת מכבי פתח תקווה, והוא צפוי לחתום על חוזה הערב לשנתיים. במסגרת שיחות שערכו הצדדים בסוף השבוע, לפני שהקשר טס לחופשה פרטית בטורקיה, הציעה לו פתח תקווה חוזה לעונת אחת ואפשרות לדון במהלך המשא ומתן על חוזה לשלוש שנים. בוקסנבוים, שדחה את הצעת נתניה, קיבל כנראה מסרים מראשי פתח תקווה, לפיהם הם מוכנים להשוות ואף להעלות על ההצעה של נתניה. בעקבות כך החלו הצדדים לקיים שיחות החל משעות הבוקר והגיעו לסיכום בצהריים.

הבלם הרומני קוסמין ברקואן (30, 1.82 מ'), ששיחק בעונה שעברה באופ"י כרתים היוונית, יגיע ביומיים הקרובים להתרשמות במועדון. במידה וישביע את רצונו של הצוות המקצועי, יוחתם השחקן על חוזה. מדובר בבלם ששיחק בעבר גם בפאוק סלוניקי ושחטיור דונייצק האוקראינית, שמחזיקה בכרטיס השחקן שלו.

סטרול נסע להתרשם בלוקרן

אמש בשעת ערב מאוחרת התקשר סוכן השחקנים, רונן קצב, לעורך דין גיל לב ולבעלים דניאל יאמר שהוא יוצא לבלגיה יחד עם הבלם אבי סטרול במטרה להתרשם מלוקרן הבלגית, שמבקשת להעבירו לשורותיה. בשיחה אף ביקש קצב את אישורו של יאמר לנסיעתו של השחקן וקיבל תשובה חיובית, והשניים יצאו הלילה לבלגיה. במהלך היום אמור קצב להודיע לנתניה אם סטרול עובר באופן רשמי ללוקרן.

במהלך אתמול, משהתברר שסטרול עשוי שלא להמשיך בנתניה, שני שמות נוספו כאופציה לעמדת הבלם: בלם מכבי תל אביב, אבי יחיאל, שסיים חוזה אצל הצהובים והוצע לנתניה ותומר בן יוסף. השניים מתווספים לזאב חיימוביץ', ששמו כבר עלה. נתניה תחתים אחד מבין השלושה, כאשר העדיפות היא להחתים את חיימוביץ'.

בעקבות הפרסומים אודות ההתעניינות של הפועל באר שבע והפועל פתח תקווה בגולן חרמון, בנתניה מבהירים כי לשחקן יש חוזה לשנתיים נוספות ואין שום סיכוי כי הוא ישוחרר. יועצי הפרסום של המועדון ייעצו למתג את הקבוצה מחדש דרך התלבושות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully