וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאזן גנאים משגר מסרים לשחקנים הסוררים

יצחק סולומון

11.6.2008 / 8:49

יו"ר סכנין זועם על התבטאויות שחקניו בתקשורת, לגבי שדרוג שכרם: "אף אחד לא יקופח". יבוריאן עשוי להישאר בסכנין, עדן בן בסט על הכוונת

יושב ראש בני סכנין, מאזן גנאים, לא אוהב את ההתבטאויות בתקשורת של שחקני הבית שלו, ששולחים לו מסרים, לפיהם הם דורשים שדרוג משמעותי בשכרם. גנאים מתכוון בעיקר לקשרים חאלד חלאיילה וחאמד גנאים, והמגן באסם גנאים. "אתן לכל שחקן מה שמגיע לו, ואף אחד לא יקופח", שיגר היו"ר מסר. "לא נתתי יד בעבר להתאבדות כלכלית ולא אתן לכך יד גם הפעם. לא אפרוץ את המסגרת התקציבית שלי עבור אף אחד, זר או ישראלי. שלא יפנו אלי דרך התקשורת. הפלאפון שלי פתוח 24 שעות, הבית שלי פתוח, והם יודעים איפה אפשר למצוא אותי. כשהם שולחים מסרים דרך התקשורת, הם עושים נזק לעצמם".

בפגישה בין גנאים לפרדי דוד, ביקש המאמן הטרי שכל השחקנים הישראלים של הקבוצה יגיעו לפתיחת האימונים ב-22 בחודש. שחקנים רבים טענו שהם אינם מבינים מדוע גנאים עדיין לא מזמן אותם לשיחות ולסגירת החוזים לעונה הבאה. טל בניה ישמש כעוזרו של דוד, ואילו יניב מרגוליס יהיה מאמן הכושר. "דוד הוא איש עבודה. הוא יודע שהגיע למועדון קטן וצנוע. בשבילו להצליח בסכנין זה אתגר גדול", פירגן היו"ר למאמנו.

יבוריאן עשוי להישאר בסכנין

בסכנין גוברת ההערכה לפיה החלוץ איליה יבוריאן יישחק בסופו של דבר בקבוצה, לאחר שפגישה נוספת בין גנאים לאבי נמני לא הביאה לתוצאות. "יש לו חוזה אצלנו לשנתיים נוספות, אין לנו בעיה שהוא ימשיך אצלנו על פי החוזה", אומרים בסכנין.

בסכנין הכחישו כי מלך שערי מכבי אחי נצרת, מהראן ללה, נמצא בתוכניותיהם. לגבי חלוץ הפועל חיפה, עדן בן בסט, אמר היו"ר: "שמו לא עלה. אם הוא יביע נכונות לשחק אצלנו, אני לא חושב שתהיה בעיה". יחד עם זאת האופציה הראשונה מבחינת סכנין לתגבור החוד היא אוהד קדוסי.

הקשר הרומני, בוגדאן אפוסטו, אמור להתייצב לפתיחת האימונים. המאמן פרדי דוד מבקש להתרשם מיכולתו. לאפוסטו חוזה לשנה הקרובה. הקשר חיים בנון יעזוב את הקבוצה.

למה לא פוליטיקה עכשיו?

לפני כחודשיים שקל יושב ראש בני סכנין, מאזן גנאים, להצטרף לפוליטיקה המקומית, ולהתמודד בחודש נובמבר הקרוב בבחירות המקומיות על ראשות העיר סכנין. גנאים: "אני עדיין מחכה, מתלבט, רוצה לשמוע עוד כמה דברים לפני שאחליט סופית. יש לי כל מיני הצעות. יש לי זמן להחליט. אני לא ממהר לשום מקום. אם אחליט ללכת על זה, זה יהיה בגלל אהבתי לתושבי העיר והרצון לדאוג להם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully