וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מישל דיין: "תהיה לנו קבוצה טובה ואטרקטיבית"

יצחק סולומון

11.6.2008 / 8:39

מאמנה החדש של קרית שמונה מבטיח כי הקבוצה תמשיך ביכולת מאשתקד. "השוק מצומצם ואם אתה מפרסם שמות, זה מעיר אנשים"

"אנחנו עושים דברים בשקט כי אנשים משתוללים בסכומים, לכן אנחנו רוצים לסגור דברים בשקט עד תחילת האימונים", אמר מישל דיין, מאמן עירוני קריית שמונה. "נזרקים שמות של שחקנים כדי לקדם שחקן זה או אחר. השוק מאוד מצומצם ואם אתה מפרסם שמות, זה מתחיל להעיר אנשים. תהיה לנו קבוצה טובה ואטרקטיבית עם הבסיס של העונה שעברה, שעליו נוסיף מספר שחקנים".

היום (רביעי) אמורים להיסגר הדברים בעניינו של השוער שביט אלימלך. "שביט זה ספורטאי שעשה המון בכדורגל וצריך לתת לו את מלוא הכבוד", אמר דיין. במידה ואלימלך ישיב בשלילה להצעה שקיבל, חוזה לשנתיים תמורת 130 אלף דולר לעונה, תלך קריית שמונה על אופציית דודו גורש, שוער הפועל עכו, שיתחרה עם דני עמוס על אפודת השוער הראשון.

בקריית שמונה הוציאו לפני מספר שבועות הודעה לפיה הקבוצה מנהלת משא ומתן עם חלוץ הארט אוף ליונס מגאנה עמנואל אוסיי בנאיני. המאמן מישל דיין מכחיש בתוקף: "לא יודע על מה מדברים. לא שמעתי על שחקן כזה".

המאמן החדש של הקבוצה לא נבהל מהתיק שנקרא גביע אופ"א, בעונתו הראשונה כמאמן בליגת העל. "לכל משחק צריך להתייחס בשיא הרצינות. כשאתה מגיע למשחק כזה אתה לא רק מייצג את קריית שמונה, אלא את כל מדינת ישראל. לכן נעשה את כל המאמצים כדי להעמיד קבוצה מכובדת למפעל".

הגרלת הסיבוב המוקדם בגביע אופ"א נדחתה לראשון ביולי. את הקריה ייצג המנכ"ל יוסי אדרי. דובר הקבוצה, עדי פרג', עמל בימים אלה על הכנת חוברת מהודרת בשפה האנגלית, לקראת המשחקים באירופה.

מאמן הכושר ערן שדו, שנמצא כעת בחופשה פרטית בתאילנד ועבד בשנה האחרונה בבני יהודה, סגר בקבוצה. שדו, עוזר המאמן, יצחק בוזורגי, ומאמן השוערים, פיני אברהם, יעבדו כחלק מהצוות המקצועי של דיין.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully