וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחי נצרת מתכוננת לעונה הבאה

יצחק סולומון

10.6.2008 / 15:19

ראשי הקבוצה טסו לרומניה כדי לסגור את מחנה האימונים המתוכנן, וכדי לסכם עם חלוץ קולומביאני. סולימאן מבוקש בהפועל ת"א

יושב ראש מכבי אחי נצרת מהליגה הלאומית, כאיד אבו עייאש, חבר הנהלת הקבוצה אחמד חילו, והמאמן שמעון הדרי, ימריאו מחר (רביעי) לרומניה, כדי לסגור את מחנה האימונים המתוכנן ל- 21 ביולי בעיר בראשוב, וכן כדי לנסות לסכם את פרטי ההעברתו של החלוץ הקולומביאני, קרלוס סבדיוס, לקבוצת נציונל, שהעפילה העונה לליגה הראשונה ברומניה.

הקשר עם הרומנים נוצר בעקבות פנייה של מנג'ר הקבוצה, גבריאל ווחין, ששיחק בעבר בנצרת, וקיבל חוות דעת טובה על החלוץ המהיר. כרטיס השחקן של סבדיוס שייך אישית ליו"ר אחי נצרת, ולו חוזה בקבוצה לארבע שנים נוספות. בנצרת אמרו כי ידרשו עבור סבדיוס כחצי מיליון דולר, ומכחישים כי סבדיוס סגור באחת מקבוצות ליגת העל בישראל. "כל סיכום כזה חייב להיות דרכנו", אמרו בקבוצה.

הקשר אמג'ד סולימאן, שהרשים את אלי גוטמן, מבקש לעבור להפועל תל אביב. אחמד חילו: "הם התלהבו ממנו, אבל אף אחד לא פנה אלינו. אם תהיה פנייה, לא נעמוד בדרכו. אנחנו רוצים ששחקן שלנו יתקדם. אנחנו ביחסים טובים עם הפועל תל אביב, רק שיפנו אלינו בצורה מסודרת".

מלך שערי הקבוצה, מהראן ללה, מבוקש אף הוא על ידי מספר קבוצות בליגת העל. ללה מחזיק בכרטיס השחקן שלו, מה שהופך אותו לשחקן אטרקטיבי במיוחד. ללה הבהיר לראשי נצרת, שמציעים לו חוזה לשנתיים: "אני רוצה למצות את אופציית ליגת העל. אם לא יצליח, אשחק בליגה הלאומית רק במכבי אחי נצרת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully