וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חיפה לבן בסט: הארכת חוזה כתנאי למעבר להפועל ת"א

חיפה הבהירה לחלוץ כי הסיכומים עם הפועל תל אביב אינם תקפים היות ויש לו חוזה עמם. ארבייטמן מתרחק מבלומפילד, תאומים מחפש רוכש

הפועל תל אביב ממשיכה בהכנות לקראת העונה הבאה כאשר היא מתנהלת בזהירות ובהתאם למסגרת התקציב המצומצם אותו העמיד הבעלים סמי סגול, שככל הנראה לא יעלה על 20 מיליון שקל. אוהדי הקבוצה, שחוששים לגורלה, מתכוונים לארגן בימים הקרובים הפגנה מסודרת אשר תקרא לבעלים לקחת אחריות, להעמיד תקציב גבוה יותר או להציע פתרון חלופי שימנע את הידרדרות הקבוצה. מאמן האדומים אלי גוטמן אינו נשמע לחוץ, ונראה כי השלים עם גובה התקציב לעונה הקרובה.

בינתיים עדיין לא נשמע קולו של הבעלים. משה תאומים, נציגו של סמי סגול, טס אמש לברזיל וצפוי לחזור לארץ ביום שני הבא. בסביבתו של תאומים מספרים כי מטרתן של הנסיעות התכופות היא למצוא רוכש לקבוצה. בינתיים הניסיונות עדיין לא הבשילו לידי למגעים רציניים.

איפה ישחק בן בסט?

במכבי חיפה סיפרו היום (שלישי) כי הם מתכוונים לזמן לשיחות את החלוץ עדן בן בסט. בן בסט נמצא בשיחות מתקדמות עם הפועל תל אביב לקראת סיכום לעונה הבאה, ובחיפה רוצים להבהיר לו כי הסיכומים עם הפועל תל אביב אינם תקפים היות ויש לו חוזה עמם. בחיפה מתכוונים להציב לשחקן אולטימטום: תחתום בקבוצה על חוזה ארוך טווח, ואנו נסכים להשאלתך להפועל תל אביב.

ארבייטמן מתרחק מבלומפילד

שלומי ארבייטמן מתרחק מהפועל תל אביב. עתידו של החלוץ, שהושאל לאדומים באמצע העונה שעברה, עדיין אינו ברור. הפועל תל אביב הגישה למכבי חיפה בקשה לשאול את החלוץ לעונה נוספת, אך עדיין לא נענתה. מכבי חיפה מעדיפה למכור את השחקן, ומחכה לתשובה להצעה הנגדית שהגישה לבית"ר ירושלים. חיפה דרשה מהאלופה על ארבייטמן כ-750 אלף דולר, מחיר שעלה עקב ירידת שער הדולר.

הפועל תל אביב מעוניינת בשחקן אך לא בכל מחיר, ולכן סיכוייו של ארבייטמן לשחק בבלומפילד בשנה הבאה אינם גבוהים. גורם במכבי חיפה ציין כי האופציה האחרונה של הקבוצה תהיה להשאיל את השחקן להפועל תל אביב. במידה שהמכירה לבית"ר ירושלים לא תצא לפועל ינסו בקבוצה למכור את השחקן לקבוצה אחרת.

דימיטרוב ירד מהפרק

החלוץ הבולגרי וליזאר דימיטרוב, שחקן צסק"א סופיה, שהוזכר כמועמד להפועל תל אביב, נרכש על ידי מטאלורג דונייצק האוקראינית, כך פורסם בעיתונות המקומית. משמעות הדבר שהחלוץ לא צפוי להיות חלק מהקבוצה בעונה הבאה. לאור התקציב הנמוך והזמן שנותר לרישום השחקנים למפעלים האירופאיים עדין לא ברור אם גוטמן יחפש זר אחר או מזואה אנסומבו יישאר בקבוצה עונה נוספת.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully