וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סטרול סיכם בלוקרן

אריק רחמיאן

11.6.2008 / 19:22

בלם מכבי נתניה סייר במתקני המועדון הבלגי, נפגש עם ההנהלה, וסגר את תנאיו הכספיים, בדרך לאיחוד עם עומר גולן. מתיאוס יחפש בלם חלופי

אבי סטרול בחר היום (רביעיי) באופציה הבלגית מבין שתי ההצעות שהונחו בפניו, וסיכם את תנאיו בלוקרן הבלגית. סטרול שיצא אתמול בלילה לבלגיה יחד עם סוכנו רונן קצב חבר במדינה לסוכן השחקנים דוד קורן, האיש שאחראי על החתמתם של רבים מהשחקנים הישראליים המשחקים כיום בבלגיה. בבוקר יצא השחקן מלווה בשני סוכניו למתחם מועדון לוקרן וערך היכרות עם ראשי המועדון שנלוו אליו לסיור במתקני המועדון.

בצוהריים נפתח המשא ומתן בין הצדדים ובערב כבר הושג הסיכום המיוחל. סטרול יחתום בקבוצה הבלגית לשלוש שנים אשר במהלכן ישתכר כ-300 אלף יורו לעונה. כמו כן, יפצה המועדון הבלגי את מועדון מכבי נתניה בסכום העומד על 200 אלף דולר, סכום השחרור לחו"ל של השחקן.

טקס החתימה על החוזה יתקיים ככל הנראה מחר, אך הוא מותנה בכך שסטרול יעבור את הבדיקות הרפואיות בהצלחה. מיד עם סיום המשא ומתן התקשר סוכנו של סטרול לנשיא המועדון, עו"ד גיל לב, והודיע לו כי השחקן סיכם את תנאיו בלוקרן. לב בתגובה איחל לשחקן בהצלחה. סטרול עצמו, שהיה נרגש מאוד מהעובדה שחלומו לשחק באירופה סוף סוף מתגשם, הודה לסוכניו, לדניאל יאמר ולמכבי נתניה שהעניקו לו את הבמה בשנתיים האחרונות שהביאו אותו לנבחרת ולשחק באירופה. מכבי נתניה בהודעה שפירסמה הערב איחלה לשחק בהצלחה תוך שהיא מתגאה בעובדה ששני שחקנים הגיעו השנה מנתניה לשחק באירופה.

לותר מתאוס, צריך להחליט אם הוא הולך על אופציית החתמת בלם זר מדרום אמריקה, שעימו נפתח משא ומתן, ובכך הוא מוותר לפחות בינתיים על החתמת קשר אחורי במקום חורחה לופז, ששוחרר.

כמו כן, ייתכן מאוד שנתניה תבקש להיכנס למשא ומתן עם נציגיו של זאב חיימוביץ', שאותו רואים בנתניה כתחליף ראוי לסטרול, שקבוצתו החדשה תאלץ לשלם לנתניה 200 אלף דולר פיצוי על פי סעיף היציאה לחו"ל המופיע בחוזהו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully