וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"העליהום נגדי נעשה כי קוראים לי לוזון"

10.6.2008 / 16:51

תקדים בכדורגל הישראלי: בן משפחת לוזון טוען לקיפוח. גיא לוזון ענה היום לביקורות על הכוונה למנותו למאמן נבחרת הנוער: "לא אהיה המאמן. אני מעדיף לאמן בליגת העל"

ברני ארדוב

צילום ועריכת וידאו: יועד כהן

לגיא לוזון נמאס מהביקורות נגדו. בימים האחרונים נטען בתקשורת כי הוא מועמד לאימון נבחרת הנוער רק בגלל קרבתו המשפחתית לאבי לוזון, התנועה לאיכות השלטון הצהירה כי מדובר בנפוטיזם, אבל היום (שלישי) המאמן הצעיר כינס מסיבת עיתונאים שבה ניסה לענות למבקריו. "איני צריך להיענש כי קוראים לי לוזון", אמר אחיינו של יו"ר ההתאחדות, שכזכור, פוטר העונה מהפועל תל אביב וממכבי פתח תקוה.

המספרים מוכיחים: אני מאמן

במשרדו של עמוס לוזון אמר הערב (שלישי) לוזון: "אין הנחתום מעיד על עיסתו, אך היה קונצנזוס בתקשורת שאני לא ראוי להיות בנבחרת הנוער. לא הייתה לי שום ברירה אלא לבוא לכאן ולומר את מה שיש לי להגיד. כשבוחרים אדם ומאמן בוחנים רק מספרים, והם לא משקרים, אז יכול להיות שחלקכם העיתונאים שכח ולא נעים לזכור את העובדות, אז אני אציין אותן כרגע.

"אני מאמן 211 משחקים בליגת העל, אחוז ההפסדים שלי הוא 32 אחוז. במסגרות אירופאיות אימנתי 19 משחקים בגביע אופ"א, אני הראשון שהבאתי קבוצה לשלב הבתים של גביע אופ"א. הייתי מאמן הנוער של מכבי פתח תקווה במשך כמה שנים. זה לא רציני להגיד שאני לא ראוי להיות המאמן של נבחרת הנוער".

לוזון הבהיר כי "ההמלצה למנות אותי, למיטב הבנתי, הגיעה משטרן חלובה", והצהיר שאין לו כל כוונה לאמן את נבחרת הנוער, רק בגלל שהוא מעדיף לאמן קבוצה בליגת העל: "אני לא אהיה מאמן נבחרת הנוער לא בגלל שאני לא ראוי ולא בגלל דברים שאומרים בתקשורת, אלא מהסיבה הפשוטה שכרגע אני מעדיף לאמן בליגת העל. זה יותר מאתגר אותי. אני מודה לשטרן חלובה על הרצון ועל זה שהוא העריך את הנתונים האלה ורצה שאני אהיה מאמן נבחרת הנוער. בשלב הזה של הקריירה שלי אני אעדיף לאמן בליגת העל".

"בתנועה לאיכות השלטון לא מבינים בכדורגל"

"לכל מאמן או ספורטאי יש תקופות טובות יותר וטובות פחות. על שנה אחת לא טובה לא מבטלים קריירה שלמה", אמר לוזון, "העליהום עלי נוצר רק כי שם משפחתי הוא לוזון. בתנועה לאיכות השלטון לא כל כך מבינים בכדורגל. אם הם היו יודעים את הנתונים, הם לא מצהירים את זה".

בין השאר נשאל לוזון על הסיבה שהביקורות הופנו דווקא אליו, על אף המספרים שהוא ציין, ועל כך אמר: "אין שום צל של ספק שכל הביקורת וכל מה שהיה בתקשורת הוא רק בגלל ששם משפחתי הוא לוזון. אני לא חושב שאני צריך להיענש על זה ששם המשפחה שלי הוא לוזון. לאף מאמן נבחרת אולימפית שמונה בזמן שמונה לא היה את הנתונים האלה ביום שהוא מונה, גם לא לגיא לוי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully