וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עמית בן שושן חתם ל-4 עונות נוספות בבית"ר, קורנפיין לעונה

אסף שקד

10.6.2008 / 18:30

החלוץ, שהיה מבוקש בבלגיה, ישתכר 250 אלף דולר לעונה. דיווח: טנריפה דורשת מחצית מדמי ההעברה בעסקת אלברמן. קורנפיין ממשיך כמנכ"ל

חלוץ בית"ר ירושלים, עמית בן שושן, שהיה קרוב לעזיבה לקבוצת בירסחוט הבלגית, חתם היום (שלישי) לפני הצהרים על חוזה לארבע עונות נוספות במדי בית"ר ירושלים. במהלך השבועיים האחרונים התלבט החלוץ רבות לגבי עתידו, ובסופו של דבר החליט להישאר בבית"ר ולהאריך את חוזהו, בדומה לחברו אבירם ברוכיאן.

בסביבתו של השחקן סיפרו היום על ההתלבטות בה היה מצוי בן שושן: "עמית נקרע בין האהבה שלו לבית"ר לבין החלום להתקדם מבחינה מקצועית לאירופה. בסופו של דבר, הוא החליט להישאר ולא לעזוב את בית"ר".

השחקן קיבל שדרוג משמעותי לחוזהו והוא ישתכר כ-250 אלף דולר לעונה. זהו חוזה דומה לחוזהו המשודרג של ברוכיאן. בצוות המקצועי של בית"ר אמרו היום: "ברוכיאן ובן שושן הם שחקני בית והיה לנו מאוד חשוב להשאיר אותם אצלנו. אנחנו מאוד שמחים שהם קיבלו את ההחלטה להישאר בקבוצה, ובטוחים שהם יהפכו לעמודי התווך של בית"ר בשנים הבאות".

מנכ"ל בית"ר, איציק קורנפיין, סיכם הערב על המשך דרכו בקבוצה. קורנפיין ימשיך עונה נוספת בתפקידו. בשיחה שנערכה עם אלי ארזי, החליטו השניים להמשיך את שיתוף הפועל בין הצדדים והחתימה על החוזה תתבצע בשבוע הקרוב. העונה קורנפיין היה חתום על חוזה של שחקן, ומהעונה הבאה הוא הסכום אותו ישתכר יהיה נמוך יותר.

דיווח: טנריפה דורשת מבית"ר חצי מיליון יורו

על פי דיווחים בתקשורת הספרדית, טנריפה תדרוש מבית"ר ירושלים מחצית מדמי העברה שתקבל האלופה הישראלית על העברת גל אלברמן. הקשר חתם בבורוסיה מנשנגלדבאך הגרמנית, והאלופה הישראלית צפויה לקבל תמורתו מיליון יורו.

בספרד נטען כי טנריפה תדרוש מחצית מהסכום. אלברמן שיחק בטנריפה כחצי עונה בעונת 2005/6. על פי הדיווח, בהסכם ההעברה של אלברמן מטנריפה לבית"ר, הוכנס סעיף לפיו הקבוצה הספרדית תהיה זכאית ל-50 אחוז מדמי ההעברה העתידיים. על ההסכם, כך נטען בספרד, חתם המנהל הספורטיבי אולף בונאלס, וטנריפה מתכוונת לדרוש מבית"ר חצי מיליון יורו.

עדכון ראשון: 14:36, 10/06/08
עדכון אחרון: 18:30, 10/06/08

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully