וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קציר וברנסייבה נגד הוועד האולימפי

10.6.2008 / 14:04

שני השחיינים שקבעו את הקריטריון הבינלאומי לבייג'ינג בשחיה במים פתוחים, פנו לבית המשפט המחוזי בדרישה להכליל אותם בסגל

פחות מחודשיים נותרו עד לפתיחתם של המשחקים האולימפיים בבייג'ינג, ובוועד האולילמפי הישראלי יעבדו בימים הקרובים שעות נוספות, כדי לאשר את המשלחת הסופית שתסע לסין, ולהחליט מי מבין הספורטאים שלא קבעו את הקריטריונים בשלמותם - אם בכלל, יצטרפו למשלחת.

לנציגים הישראלים בשחיה במים פתוחים, אולגה ברסנייבה ודניאל קציר, לא נותרו יותר מדי ימים לחכות. השניים לא לקחו סיכונים ופנו היום (שלישי) באמצעות עו"ד דן חי לבית המשפט המחוזי בתל אביב, בדרישה לחייב את הוועד האולימפי לכלול אותם בסגל לבייג'ינג.

כזכור, קציר וברסנייבה היו צריכים לעמוד בקריטריון ישראלי (מקום 1-16) באליפות העולם ובקריטריון בינלאומי (1-12 בתחרות הקדם-אולימפית) כדי להגיע לבייג'ינג. שניהם לא עמדו בקריטריון הישראלי, שלדעת רבים מענף השחיה היה קשה מדי לאור העובדה שמדובר בענף חדש ולא מוכר. בתחרות הקדם אולימפית השיגו ברסנייבה וקציר תוצאות יפות, ומבחינתה של התאחדות השחיה הבינלאומית - מקומם בבייג'ינג. כל שנותר הוא לרשום את השניים למשחקים האולימפיים, ומבחינתה של ההתאחדות הבינלאומית, אפשר יהיה לעשות זאת רק עד ה-12 ליוני, 11 ימים לפני שהוועד האולימפי הישראלי יחליט סופית על משלחת הספורטאים.

במקביל לפניה של ברסנייבה וקציר לבית המשפט המחוזי, אמרו היום בתגובה מהוועד האולימפי כי הוגשה עתירה באותו נושא לבית הדין של הוועד האולימפי. עוד נמסר מהוועד: "בית הדין שלנו יתכנס ב-12 ליוני בעתירה הזאת, ובכל מקרה יתן תשובה סופית לגבי השחיינים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully