וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סכנין הציעה מיליון שקל תמורת אוהד קדוסי

10.6.2008 / 13:36

היו"ר גנאים ממשיך לנהל שיחות עם נציגיו של החלוץ והציע סכום אחרון. טל בנין ייפגש עם ההנהלה. גורם במועדון: "הוא על סף סיכום"

בני סכנין הודיעה לנציגיו של החלוץ אוהד קדוסי כי היא מוכנה לשלם מיליון שקל למכבי פתח תקוה תמורת רכישת כרטיסו. מדובר בסכום גבוה מאוד יחסית לתקציב של סכנין. היו"ר מאזן גנאים אף הוסיף כי "מדובר בסכום האחרון שנהיה מוכנים להציע עבורו". אם פתח תקוה תסרב, האפשרות שיחתום על חוזה ארוך טווח בקבוצה של פרדי דוד תרד מהפרק. ביום רביעי אמור היו"ר משה זוארץ לחזור מחופשה בחו"ל ואז יתחדשו השיחות בין הצדדים. האחרון, לאחר התייעצות עם הנשיא עמוס לוזון, עדיין דורש מעל חצי מליון דולר תמורת כרטיסו של החלוץ ונכון להיום אינו מוכן להתגמש במחיר.

כזכור, ביום שבת שוחח היו"ר מאזן גנאים עם החלוץ ואמר לו: "תן לי מילה שתשחק רק בסכנין". קדוסי נתן הבטחה כי זאת הקבוצה היחידה בליגה שאיתה הוא ינהל משא ומתן, עד אשר תתקבל החלטה. קדוסי דחה בימים האחרונים הצעות ממספר קבוצות אחרות בליגת העל על מנת לעמוד בהבטחה. בפתח תקוה טוענים כי עדיין לא התקבלה הצעה בכתב מסכנין עבורו.

עוזר המאמן טל בנין ייפגש עם זוארץ לקראת סוף השבוע במטרה לחתום על חוזה לעונה הבאה. גורם במועדון: "טל על סף סיכום במועדון". כזכור, בסוף העונה עלתה אפשרות שבנין יעזוב את המועדון. בהנהלה מאוד מרוצים מעבודתו של המאמן ויציעו לו חוזה לעונה אחת. הפגישה עם אסמעיל עאמר, שהייתה אמורה להתקיים היום, תתקיים כנראה בסוף השבוע. לעאמר הוצע חוזה לשנתיים. הקשר-חלוץ דידי אונגר, ששיחק בהכח עמידר רמת גן, צפוי להיכלל בסגל בעונה הבאה.

בהמשך לידיעה בוואלה! ספורט, לפיה אוהד כהן מועמד לעזוב לליגה הבלגית, ייתכן ונציגו של השוער ייצא בימים הקרובים לבלגיה על מנת לזרז את הגשת ההצעה של סרקל ברוז', שסיימה רביעית בליגה העונה, להנהלת פתח תקוה. מספר קבוצות אחרות יקבלו גם הן קלטות עם ביצועיו של השוער.

הקשר עומר בוקסנבוים נחת הבוקר מחופשה פרטית בטורקיה והיה אמור להיפגש עם הנהלת הקבוצה על מנת לסכם לעונה הבאה, אולם זוארץ שהה בחו"ל ולכן הפגישה נדחתה למחר. כזכור, פתח תקווה פנתה במהלך השבוע לקשר והודיעה לו כי היא מעוניינת להחתימו על חוזה לעונה הבאה. בקבוצה מתלבטים האם להציע לו חוזה לשלוש שנים ורק בפגישה בין הצדדים ייבחנו החלופות החדשות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully