וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גיבור היום: רומן פאבליוצ'נקו

10.6.2008 / 13:06

הפינה היומית בוואלה! יורו המציגה לכם שחקן ששווה לשים אליו לב, מתמקדת היום ברומן פאבליוצ'נקו, החלוץ שאמור לסחוב את התקפת רוסיה, בהיעדר ארשבין ופוגרבניאק

חוס הידינק ידוע כמאמן שדורש מהשחקנים שלו עבודה קשה, גם במגרש ובעיקר באימונים. הידינק הוא הטיפוס שעוקב מקרוב אחרי הכושר הגופני של שחקניו וההשקעה באימוני הכושר. עשית טעות, הידינק יגרום לך לשלם את המחיר.

חלץ נבחרת רוסיה רומן פאבליוצ'נקו, על 188 סנטימטריו ו-84 קילוגרמיו, אף פעם לא היה בבת עינו של מאמנו הידינק, שמכנה אותו "הענק הרדום". סגנונו הגמלוני לא תמיד מתאים לכדורגל האטרקטיבי והמהיר של הידינק. אולי בגלל זה לפאבליוצ'נקו יש רק 16 הופעות בנבחרת הרוסית, מאז זומן לראשונה לסגל לפני חמש שנים.

ערב משחק הבכורה רוסיה ביורו, להידינק אין ברירה. החלוץ המוביל שלו, אנדריי ארשבין מזניט, מי שסומן על ידי פרשנים ברחבי היבשת כמועמד לזכות בתואר מלך השערים, מושעה לשני המשחקים הראשונים. מלך שערי גביע אופ"א, פאבל פוגרבניאק, פצוע בברכו ולא ישתתף בטורניר. בלית ברירה, שם המאמן ההולנדי את יהבו על הענק הרדום.

הימור על פאבליוצ'נקו הוא לא בהכרח דבר רע. החלוץ בן ה-26 כבש 70 שערים מאז הצטרף לספרטק מוסקבה בשנת 2003. השערים שלו מדרגים אותו בכל שנה בצמרת הכובשים של הליגה הרוסית. הוא ניחן במשחק ראש מצוין, כיאה לגובהו, בעיטה טובה בשתי רגליים וחוש ריח לשערים. הוא לא וירטואוז כמו ארשבין או מאסיבי כמו פוגרבניאק, אבל יש לו את היכולות להצדיק את הציפיות הרבות מהנבחרת הרוסית, לאור ההצלחה של הקבוצות הרוסיות בזירה האירופאית.

גם הידינק יודע שעד החזרה של ארשבין, הוא צריך לטפח את פאבליוצ'נקו. "ההתקדמות שלו יוצאת מן הכלל", אמר המאמן השבוע. "הוא הגיב מצוין לביקורת שלי", הוסיף הידינק, שבמחנה האימונים שקל לנפות את החלוץ, בגלל כושר לקוי. אבל פאבליוצ'נקו עבד קשה, והערב (שלישי) מול ספרד יש לו הזדמנות להוכיח מה הוא שווה. "השרירים שלי פורצים החוצה מהחולצה. אצטרך ללבוש מידה אקסטרה אקסטרה לארג'", חימם פאבליוצ'נקו את המנועים. ספרד, ראי הוזהרת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully