וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גריפי רואה 6-600

10.6.2008 / 10:45

קן גריפי ג'וניור הפך לשחקן השישי אי פעם שמגיע ל-600 הומראנס ב-4:9 של סינסינטי על פלורידה. טמפה ביי רמסה את האיינג'לס

פלורידה - סינסינטי 9:4

לו היה קן גריפי ג'וניור מצליח להימנע מכמות הפציעות האסטרונומית שפגעה בו בקריירה, כנראה שהיה רושם את ההישג הזה כבר לפני שנתיים. אבל למרות המכשולים, ג'וניור הצליח לעשות הלילה (בין שני לשלישי) את מה שעשו רק חמישה חובטים לפניו - להגיע ל-600 הומראנס. לפניו ברשימה נמצאים בארי בונדס (762 הומרים), האנק ארון (755), בייב רות' (714), ווילי מייז (660) וסמי סוסה (609). גריפי עשה את זה כבר באינינג הראשון, מהגשה של מארק הנדריקסון. "אני ממש לא בטוח שנגעתי באיזשהו בסיס בדרך", אמר גריפי, "פשוט צפתי עד לבסיס הבית".

פול באקו חבט לשני הומרים וברנדון פיליפס הוסיף אחד כדי להפוך את הלילה של גריפי ג'וניור למושלם. שישה וחמישה לאדינסון וולקז המצוין בניצחון, הפסד להנדריקסון והומר למייק ג'ייקובס בפלורידה.


וושינגטון - סן פרנסיסקו 3:2

הג'איינטס ממשיכים במסע ההתאוששות שלהם, כשמאט קיין הגיש 6.1 אינינגים עם שישה טיגונים וזכה בניצחון, שהשלים סוויפ של ארבעה משחקים על הנשיונאלס. עם ההידרדרות של אריזונה, בסן פרנסיסקו מתחילים לכוון קצת יותר גבוה. בריאן ווילסון עם השמירה, טיילר קליפארד עם ההפסד.


פיטסבורג - אריזונה 3:5

רנדי ג'ונסון והדיאמונדבקס נכנעו להגשה טובה של זאק דיוק, ולמרות הומרים של סטיבן דרו ומארק ריינולדס, ממשיכים לקרב את המערב אליהם, עם מאזן עלוב של 30:34. ג'ונסון עם הפסד, מאט קאפס עם השמירה.

שיקגו לא מחשבנת

לוס אנג'לס איינג'לס - טמפה ביי 13:4

אדווין ג'קסון ספג ארבע ריצות אבל השיג ניצחון, הודות ליכולת התקפית נפלאה של אוואן לונגוריה, עם שני הומרים, ווילי אייבאר ודיונר נבארו שהוסיפו אחד. הקרבן היה ג'ו סונדרס האמין, שחטף שמונה ריצות בראש (זה מה שקורה כשהגולש ולאד גררו פותח את הפה שלו בתגובות למטה, ועוד מתגאה בכך ש"היום אין לנו משחק". הפנקס פתוח והיד רושמת לכל השבוע). טוריי האנטר עם הומר לאנהיים.


טורונטו - סיאטל 3:2

מיגל קאירו חבט כדור לאינפילד ו-ווילי בלומקוויסט השתמש ב"סייפטי סקוויז" שלו (חיכה לוודא שהכדור ייחבט למקום הנכון ואז רץ מהבסיס השלישי לבית), כדי להעניק למארינרס ניצחון באינינג העשירי, לאחר שג'ייסון פרייזור עשה סמטוכה ומילא את הבסיסים. חוזה וידרו עם הומר לסיאטל, אר.איי. דיקי עם הניצחון וג'יי ג'יי פאץ עם השמירה.


שיקגו וייט סוקס - מינסוטה 5:7

גחלים, רתיחה, מה לא? הוייט סוקס השלימו סוויפ בן ארבעה משחקים, וניצבים בבדידות מזהרת בראש טבלת המרכז. ניק סווישר חבט לשני הומרים, פול קונרקו הוסיף אחד והגרביים הפכו פיגור של 5:2 באינינג החמישי לניצחון. מאט ת'ורנטון זכה ב-W, מאט גרייר עם ההפסד ובובי "גם בשבועות עשיתי לי אחלה מנגל עם 16 שיפודי פרגית ו-20 אנטריקוטים על האש" ג'נקס רשם את השמירה.


ניו יורק יאנקיז - קנזס סיטי 3:2

ג'ואקים סוריה שוב עמד בפני מצב שבו היאנקיז עומדים להפוך פיגור שאליו נקלע מריאנו ריברה לניצחון, אבל הפעם נחלץ מסיטואציה של בסיסים מלאים ושמר על הניצחון של הרויאלס. חוזה גיין, ללא ספק גיבור הסדרה, חבט להומר על ריברה באינינג התשיעי, וחילק את ארבעת המשחקים על שני ניצחונות לכל קבוצה. יאסוהיקו יאבוטה עם הניצחון, וכשחושבים על זה, יש לו קצת שם של קללה (נגיד "אחותך יאבוטה". די, לא יפה). אלכס רודריגז עם הומר עשירי העונה, ריברה עם ההפסד.


דטרויט - קליבלנד 8:2

קליף לי הפך למגיש ה-AL הראשון שמגיע לעשרה ניצחונות, לאחר שמיגר את הטייגרס עם חמישה אינינגים בלבד, והסתייע בהומר בן שלוש ריצות של ריאן גארקו על דונטרל וויליס החלש ובעוד הומר של קלי שופאק. וויליס צלח ארבעה אאוטים בלבד בהפסד, ה-ERA שלו עומד על 10.32.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully