וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סדריק בנסון שוחרר משיקגו

10.6.2008 / 1:34

לאחר שנעצר בפעם השניה בתוך חודש על שכרות, החליטו הברס לנפות את הרץ האחורי. הליגה תבצע בדיקות סמים מוגברות לאואנס

לאחר שנבחר במקום הרביעי בדראפט 2005, קיוו בשיקגו שסדריק בנסון יעזור להחזיר את הברס לימיהם היפים ב-NFL. התקווה הזו נגנזה סופית הלילה (בין שני לשלישי), כשהנהלת הקבוצה החליטה לחתוך את בנסון ולזרוק אותו. זאת, לאחר שנתפס בפעם השניה בתוך חודש על פעולה אסורה בגילופין. בתחילת מאי נתפס בנסון על השטת יאכטה כשהוא שיכור, ובתחילת השבוע זה קרה על הכביש. "לא נסבול את ההתנהגות הזו", אמר ג'רי אנג'לו, ה-GM של הברס, "אתה חייב להגן על העבודה שלך, וכל אדם בארגון משלם על העבירות שעשה".

שחקן אחר, אם כי כבר לא פעיל, שנתפס על נהיגה בגילופין הוא קני סטייבלר, הקוורטרבק שהצעיד את אוקלנד לזכיה בסופרבול ב-1977. הוא נעצר באלבמה ושוחרר בערבות של 1,000 דולר. בעברו שתי תפיסות משטרתיות, ב-1995 וב-2001, על נהיגה תחת השפעת אלכוהול.

טרל אואנס, שחתם לאחרונה על הארכת חוזה בדאלאס, לא החזיר טלפונים וסינן שיחות כדי לקבוע מועד לבדיקות סמים אסורים, וכעת הוא נמצא תחת עיניה הפקוחות של הליגה. הוא עלול לעבור עד 24 בדיקות בשנה, כשאם תרצה ה-NFL להחמיר עמו, הוא יעבור כמות גדולה של בדיקות בכל שנה.

התופס מרקוס רובינסון פרש לאחר 11 שנות משחק, ועשה זאת כשחקן שיקגו, בה רשם את עונתו הטובה ביותר בקריירה ב-1999 - 1,400 יארד ו-84 תפיסות.

ג'רמי שוקי נעלב מניו יורק ג'איינטס, מתחיל בשביתות איטלקיות, ורמז כי ייתכן שלא יגיע למחנה טרום העונה של הקבוצה. "לא יודע, אולי אלך לבקר את אמי בטקסס", אמר שוקי. "בניגוד אליהם, אני אהיה בשקט. הם פירסמו הרבה דברים עלי, אבל אני לא אמרתי שום דבר שלילי עליהם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully