וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הקרב על עמדת העוזר במכבי ת"א: חגאי או גודס?

אפי בירנבוים רוצה לצידו את רועי חגאי, אבל שמעון מזרחי הציע לגיא גודס להישאר במועדון. מי יעמוד בעונה הבאה על הקווים בהיכל לצידו של המאמן?

עוד לא התמקם אפי בירנבוים בתפקידו החדש כמאמן מכבי תל אביב, וכבר צריך להיאבק על זכויותיו הבסיסיות.

בירנבוים לא הסתיר את רצונו להביא עימו למועדון את רועי חגאי, עוזרו בשנתיים האחרונות, אלא שבימים האחרונים נתקל בקשיים. שמעון מזרחי, יו"ר המועדון, נועד ביום ראשון עם גיא גודס והציע לו להישאר במערכת, בניגוד לדעתו של בירנבוים וללא ידיעתם של חלק מחברי ההנהלה, וזאת למרות ההצהרות לפיהן המאמן הוא זה שיבחר את עוזריו. בירנבוים ביקש להקים במכבי צוות מקצועי חדש, שיכלול פרט לחגאי עוזר שני וצעיר יותר, ואת מאמן הכושר יורם מנחם. אם גודס יישאר, הרי שהוא יחשב לעוזר הבכיר, ובסיטואציה הזו יעדיף חגאי שלא להצטרף לקבוצה.

צעד דומה נעשה בעונה שעברה, אז המשיך גודס במכבי למרות התנגדותו של עודד קטש. היום, יש להדגיש, מחזיק גודס בהצעות נוספות מקבוצות בליגת העל, והוא טרם החליט סופית האם ברצונו להישאר במכבי כעוזר או להתמנות למאמן בקבוצה אחרת.

"אפי לא ייתן לאף אחד לכופף אותו בעניין העוזר", העריך מקורב למועדון. "הוא לא יתפשר. להביא עוזר שפיתחת איתו כימיה, שאתה סומך עליו ומאמין בו, זה אל"ף-בי"ת, ובמקרה הזה קשה להאמין שאפי יתקפל כפי שעשה בזמנו קטש". מחר (רביעי) ייפגשו מזרחי וגודס פעם נוספת ועד לסוף השבוע, בכל מקרה, אמורה הסוגיה לבוא על פתרונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully