וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חופשה לא נעימה

יצחק סולומון

9.6.2008 / 16:55

אוהדי בית"ר ירושלים נתקלו בקפטן סכנין, מאיר כהן באי כרתים וקראו לעברו קריאות גנאי. אחי נצרת פנתה לשוער, שצפוי להמשיך בקבוצתו

שוער וקפטן בני סכנין, מאיר כהן, עמד במרכזה של תקרית לא נעימה בסוף השבוע, באי היווני כרתים, שם הוא מבלה את חופשתו. כהן נתקל באוהדי בית"ר ירושלים, שחסמו את הרכב השכור שלו, וקראו לעברו קריאות גנאי. "לקחת לנו שש נקודות בטדי בשביל הערבים האלה", צעקו לעברו. כהן לא הגיב. כאשר ראו האוהדים שרכבו השכור של כהן בצבע צהוב, צעקו לו: "אתה צהוב, אתה משלנו, איך אתה יכול לשחק בסכנין". כהן: "היה קטע קצת לא נעים, אבל לא התייחסתי לזה יותר מדי".

יצוין כי כהן עדיין לא סיכם את תנאיו לעונה הבאה, ומכבי אחי נצרת מהליגה הלאומית, העבירה לו מסרים. "מדברים איתי, אבל אני אוהב את סכנין, ואין לי ספק שאמשיך לשחק בסכנין, כמו ששיחקתי בשנים האחרונות. מאזן גנאים הוא כמו אבא בשבילי, ואין לי ספק שהשידוך בינינו יימשך גם בעתיד. אשב עם מאזן ונסגור את הסיפור לעונה הבאה".

מאמן בני סכנין פרדי דוד, ויושב ראש הקבוצה מאזן גנאים, יקיימו מחר (שלישי) ישיבת עבודה לקראת העונה הבאה, בה יעביר המאמן ליו"ר את רשימת שחקני הרכש בהם הוא מעוניין. הקבוצה תתחיל להתאמן ב- 22 ביוני.

בסכנין מאמינים כי החלוץ איליה יבוריאן יישאר בקבוצה. מכבי תל אביב לא מוכנה לשלם עבורו 700 אלף יורו, וגורמים בסכנין ידעו לספר כי מכבי רוצה את יבוריאן כמתאזרח, והוא עדיין מתקשה בקבלת האזרחות. החלוץ עצמו ממשיך לטעון: "אף אחד לא דיבר איתי. אני שומע רק מהתקשורת שמכבי וקבוצות אחרות מתעניינות בי".

בנושא ג'ון קולמה, למרות שעדיין אין סיכום עם מכבי חיפה, בסכנין משלימים עם העובדה שהוא לא יישאר בקבוצה, למרות שהנושא עדיין לא נסגר מול הירוקים. גנאים אמר: "קולמה יישחק במכבי חיפה". סכנין תקבל תמורתו כ- 450 אלף דולר, כאשר דרישתה המקורית עמדה על 600 אלף דולר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully