וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עוד שריפה בסן דייגו

9.6.2008 / 11:35

ווילי רנדולף שוב בקו האש, לאחר שהמטס שלו טואטאו עם 8:6 ו-3:0 בסדרה מול הפאדרס. פילדלפיה ממשיכה לדהור, ניצחון לבוסטון

סן דייגו - ניו יורק מטס 6:8

בשני המשחקים הקודמים לא הצליחו המטס לשים נקודות על הלוח. הבעיה הזו נפתרה במשחק האחרון בסדרה, כשניו יורק עלתה ליתרון 4:6 ונכנסה איתו לאינינג השמיני. אבל כשלא הולך, לא הולך. דואנר סאנצ'ז נכנס כדי להעביר את הכדור לבילי וגנר הקלוזר, ומה שקרה היה הרסני. הוא נתן ריצה, שם עוד שחקן על הבסיס ו-ווילי רנדולף החליט להכניס את וגנר לאאוט האחרון באינינג. וגנר השיג אותו, אמנם, אבל לא לפני שהרשה פצצה של שלוש ריצות לטוני הטייגר קלארק, שהפך את התוצאה והעניק לפאדרס המשתפרים סוויפ בסדרה. קרלוס גווארה עם הניצחון, טרבור הופמן עם השמירה. המטס עם מאזן 32:30, וזה לא נראה טוב.


לוס אנג'לס דודג'רס - שיקגו קאבס 3:1

ג'ייסון מארקי היה סולידי, העביר את הכדור לקרלוס מרמול ולקרי ווד ביתרון, ולאחר שמירה של ווד נמנעו הקאביז מרצף ראשון העונה של שלושה הפסדים. מארק דה רוסה עם הומר על בראד פני, שסגר שישה וחמישה בהפסד.


יוסטון - סט. לואיס 5:4

שיקגו, עם מאזן 24:40, לא יכולה להרגיש יותר מדי בנוח, כי הקרדינלס נושפים בעורף (27:38) ולא מרפים. סט. לואיס נזקקה לאינינג אחד, השביעי, כדי לשים את כל ריצותיה על הלוח. ברנדן ריאן חתם את האינינג עם סינגל של שתי ריצות, כשהאסטרוס עוזרים עם שתי שגיאות הגנתיות. ניצחון לקייל לוהש ושמירה לריאן פרנקלין, הפסד לוונדי (???) רודריגז, עם סטטיסטיקה מוזרה של 6.2 אינינגים, שבע הכשות, חמש ריצות, 0 ריצות לחובתו האישית (אוי, ההגנה). טוב, נו, צריך לקרוא לו השבוע וואנדי. הומר ללאנס ברקמן.


אטלנטה - פילדלפיה 6:3

יש הרבה תהפוכות בעונת בייסבול, אבל אם ה-NL מזרח לא יתעורר בקרוב, הפיליז יסגרו את הסיפור במהרה. ריאן הווארד חבט לשלושה דאבלים, האחרון שבהם הכניס את הריצות המנצחות הביתה, ופילדלפיה טאטאה את הסדרה וניצחה ארבעה רצופים ו-12 מ-14 המשחקים האחרונים. צ'אד דרבין עם הניצחון, בראד לידג' עם שמירה 17 מתוך 17, בליין בוייר עם ההפסד. הומר למארק טשיירה באטלנטה.


פיטסבורג - אריזונה 4:6

אחרי שני ניצחונות חזרו הדיאמונדבקס לסורם. דאג דייויס פתח היטב בשלושת האינינגים הראשונים, אבל התפרק ברביעי ונתן חמש ריצות לפייראטס. 5.2 אינינגים לפיל דומאטריי בניצחון, שמירה למאט קאפס. מארק ריינולדס חבט לשני הומרים באריזונה.


פלורידה - סינסינטי 2:9

המארלינס הציגו את ריאן טאקר בהופעת בכורה במייג'ורס, ומי שלקח אותו תחת חסותו הוא הנלי רמירז, שעם שני הומרים וארבעה ריביז סייע לו לרשום פתיחה מוצלחת וניצחון ראשון. טאקר גמא חמישה אינינגים וטיגן שישה חובטים. ארון הראנג ממשיך לאכזב, וסיים משחק מאוד חלש עם 5.1 אינינגים והפסד תשיעי העונה. ה-ERA שלו עומד על 4.37, מאוד מאכזב למי שנחשב לקנון ב-NL. הומר לקורי פטרסון בסינסינטי.


וושינגטון - סן פרנסיסקו 6:3

הג'איינטס מתקרבים, בשקט בשקט, לאזור המאיים במערב (מאזן 35:28), כשמי שקוצר ניצחון הוא לא אחר מבארי זיטו, עם השני שלו בסך הכל העונה. ריי דורהאם רשם ארבע חבטות וג'ון באוקר שוב סיפק כוח עם הומר לפריסקו. שמירה לבריאן ווילסון, הפסד לג'ואל הרנאהאן, הומר ללסטינגס מילדג' בוושינגטון.


קולורדו - מילווקי 3:2

5.1 אינינגים וניצחון לג'ף סופאן, שמירה לסלומון טורס והפסד לג'ף פרנסיס בקולורדו.

AL: דרו שוב בא לשחק

בוסטון - סיאטל 1:2

ג'סטין מאסטרסון ממשיך להעלות חיוכים בדאג-אאוט המארחים של פנוויי פארק. מאסטרסון טיגן ארבעה חובטים בשישה אינינגים, ולאחר שכבר סיים לעבוד, בתחתית האינינג השישי, ראה את ג'יי די דרו מעניק לו ניצחון שלישי העונה עם הומר על שון גרין. שמירה מספר 18 העונה לג'ונתן פפלבון.


דטרויט - קליבלנד 2:5

הטייגרס ניצחו בקרב המאכזבות עד כה העונה, כשקרטיס גרנדרסון חובט להומר וארמנדו גלאראגה מנצח עם 5.2 אינינגים. שמירה מספר 10 לטוד ג'ונס, הפסד לג'רמי סאוורס.


ניו יורק יאנקיז - קנזס סיטי 3:6

ג'ובה צ'מברליין פתח בפעם השניה העונה, והפעם השלים 4.1 אינינגים עם חמש הכשות ושלוש ריצות, שתיים מהן לחובתו. מי שניצח הוא דן גיזי, שהסתייע בהומרים של בובי אבריו וג'ייסון ג'יאמבי ובשמירה ה-16 העונה של מריאנו ריברה. חוזה גיין עם הומר לרויאלס, עוד הפסד, רביעי במספר, לזאק גריינקי המידרדר.


טורונטו - בולטימור 4:5

הבלו ג'ייז התאוששו מהפסד מוצ"ש, כשרוי האלאדיי סופג, אמנם, ארבע ריצות, אבל גומא 7.2 אינינגים וזוכה בניצחון השמיני שלו העונה. הוא עשה זאת גם באמצעות הומר של ורנון וולס, שסיים את המשחק עם שלוש חבטות. מאט אלברס עם ההפסד, בי ג'יי ריאן עם שמירה מול האקסית.


שיקגו וייט סוקס - מינסוטה 2:12

הוייט סוקס קיבלו אחלה סופשבוע מבחינתם, עם ניצחון שישי ברציפות ועוד מפגן התקפי מול הטווינס. שיקגו כבר על מאזן 26:36, כשבמקום השני מינסוטה בפיגור של 5.5 משחקים. גאווין פלויד הגיש שבעה והכיש תשעה, ניק סווישר ואלכסי רמירז עם הומרים לשיקגו, ג'ייסון קובל עם אחד למינסוטה. הפסד לקווין סלואי.


טקסס - טמפה ביי 3:6

אחרי שדיונר נבארו היה מעורב במכות בפנוויי פארק, התופס של טמפה ביי התעמת גם עם חברו לקבוצה מאט גארזה, והשניים הופרדו בדאג אאוט. חמימות המוח של אנשי טמפה ביי לא עושה להם טוב לאחרונה, כשגארזה צלח רק ארבעה אינינגים ורשם את ההפסד, והרייז שוב התרחקו 1.5 משחקים מבוסטון. דאג מאתיס זכה בניצחון, דייויד מרפי, רמון ואסקז וג'רמאן דוראן עם הומרים לטקסס.


אוקלנד - לוס אנג'לס איינג'לס 3:7

ריץ' הארדן הגיש שישה אינינגים ואיוורר תשעה באיינג'לס, ארווין סנטנה הגיב עם 6.1 ותשעה באיינג'לס, אבל בלילה שבו פרנסיסקו רודריגז מקבל מנוחה, כנראה שהקארמה הרעה השפיעה על החבר'ה מאנהיים. כריס בוטצ'ק הגיש באינינג ה-12 למארק אליס על בסיסים מלאים, וזה בלי חשבון שלח את הכדור ליציעים - גראנד סלאם וניצחון לאוקלנד. בראד זיגלר עם הניצחון, הומר לולאדימיר גררו באנהיים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully