וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אבי סטרול מבוקש ברומניה

אריק רחמיאן

8.6.2008 / 19:11

הדרך לאירופה ככל הנראה סלולה עבור בלמה של מכבי נתניה. "אני רוצה לממש את החלום". סוכנו של אלמוג כהן: "אלמוג ידבר רק במגרש"

הבלם אבי סטרול כנראה בדרך לליגה הראשונה ברומניה. על פי סוכנו של השחקן שתי קבוצות מהליגה הראשונה ברומניה מבקשות לצרפו לשורותיהן. אחת מהקבוצות היא ככל הנראה ברסלו, שעלתה העונה לליגה הראשונה. הקבוצה הציעה לבלם חוזה בגובה של 400 אלף יורו לעונה, סכום שקשה יהיה לסרב לו. על פי סוכנו של השחקן עוד קבוצות מרומניה ומבלגיה מעניינות בשירותיו של השחקן.

הסוכן של השחקן קיבל אתמול בלילה אולטימטום מראשי מכבי נתניה בדרישה להשיב עד יום רביעי באם ממשיך אבי סטרול בקבוצה גם בעונה הבאה. האולטימטום של מכבי נתניה בא בעקבות חוסר הבהירות שקיים בקבוצה סביב המשך דרכו של הבלם. לבעלים דניאל יאמר נמאס כנראה להמתין והוא ביקש לשגר לשחקן וסוכנו את האולטימטום.

נתניה כך נודע מנהלת במקביל שיחות מתקדמות עם בלם מדרום אמריקה. זאת למרות שהחתמת זר בעמדת הבלם משבשת למתיאוס את התוכנית להחתים זר חמישי למשבצת הקשר האחורי שהתפנתה עם שחרורו של חורחה קאבז'רו. ייתכן כי נתניה תנסה לקדם את השיחות עם מאיר שמיר, המחזיק בכרטיסו של הבלם זאביק חימוביץ, אותו מעונינת הקבוצה להחתים כאופציה חלופית.

סטרול השוהה בחופשה באילת התראיין לתוכנית הספורט של רדיו של "קול נתניה" והתייחס לסוגיית עזיבתו. "יש לי חלום לשחק באירופה ואני מאוד רוצה לממש את החלום הזה. אבל יחד עם זאת היו לי שנתיים מדהימות בנתניה ומצאתי שם בית חם ואם החלום לשחק בחו"ל לא יצא לפועל, אשמח כמובן להמשיך ולשחק במכבי נתניה".

חברו של סטרול, תמיר כהן שחקנה של בולטון, התראיין לתוכנית ואמר :"אמרתי לאבי שהוא חייב לצאת ולשחק באירופה ,הוא כבר בן 27, בשל ונמצא בכושר וביכולת הכי טובים שלו. אין לי שום ספק שהוא יכול לשחק ברמות הכי גבוהות". כזכור סטרול אוחז בדרכון רומני ויכול לשחק באירופה ללא רשיון עבודה. סעיף שחרורו מנתניה עומד על 200 אלף דולר, שבדומה לסעיף שחרורו של תמיר כהן הינו סכום זעום במושגים אירופאים וזה יקל עליו מאוד לחתום בכל קבוצה שתרצה להעבירו לשורותיה.

בנתיים, הרעש סביב אלמוג כהן המחוזר על ידי בית"ר ירושלים אינו מצליח להישכח ופגישה שהייתה אמורה להתקיים היום בין אנשי בית"ר לנציגיו של השחקן לא יצאה לפועל בשל ערב החג וכנראה שהצדדים ייפגשו בצאת החג. אולם הדברים שנאמרו אתמול על ידי גורם בכיר בנתניה והיו עם מסר ברור לנציגו של אלמוג כהן, לא נפלו על אוזניים ערלות. כזכור, אתמול קבע אותו גורם תג מחיר של מיליון דולר תמורת שחרורו של השחקן, ואף הוסיף שהמשא ומתן להארכת חוזהו של אלמוג כהן במכבי נתניה לשלוש שנים נוספות פוצץ בשל דרישת סוכנו לשלש את הסכומים שנקבעו בתחילת המשא ומתן ובכך להשוות את שכרו לזה של השחקן מאור בוזגלו.

היום הגיב דדה חדד, סוכנו של השחקן, לדברים. "מעולם לא דרשנו להשוות את חוזהו של אלמוג לזה של מאור שכן אני לא מכיר את תנאי חוזהו של מאור בוזגלו. כל מה שדרשנו זה להכניס סעיף בחוזה המאפשר לשחקן לקבל בשנה השניה משכורת של שחקן מקצוען וזאת במידה ושלטונות הצבא יאשרו זאת. תחילה נתניה נתנה את הסכמתה ומאוחר יותר היא חזרה בה ואנו מכבדים את החלטתם. נממש את החוזה של אלמוג בנתניה בשנה וחצי הבאים עליו הוא חתום". סוכנו של השחקן הוסיף: "חשוב לי לציין שהשחקן מעולם לא היה מעורב ולא יהיה מעורב בכל מהלכי השיחות וברור לו שעליו לדבר רק על כר הדשא".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully