וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאומית: רוני אוחנה חתם בהפועל ר"ג

אייל בן יעקב

8.6.2008 / 18:26

החלוץ ששיחק בעירוני ראשל"צ ייאלץ לפתוח את העונה על הספסל, בגלל עונש ההרחקה שספג. אבי פרץ מתקרב להפועל חיפה

הפועל רמת גן החתימה היום (ראשון) את רוני אוחנה, חלוצה של עירוני ראשון לציון בעונה שעברה, שירדה לליגה הארצית. אוחנה, שחתם לעונה אחת, יפתח את העונה רק במחזור ה-5 לערך, בשל ההרחקה מ-10 משחקים שספג מבית הדין של ההתאחדות בעקבות האירועים במשחק בין קבוצתו לשעבר ללוד, בו הטיח עלבונות בשופט הרביעי. השחקן מתכוון לבקש חנינה, מאחר שלטענתו העונש שקיבל הינו מוגזם, במיוחד לאור עברו הנקי.

על פי המצב כרגע, האורדונים הם הקבוצה הראשונה שמתחזקת בצורה משמעותית. בנוסף לאוחנה הצטרף לחוד של הקבוצה בעונה הבאה גם מור גולן, גם הוא מעירוני ראשון לציון. השניים יחליפו בחוד את קרלוס צ'קאנה ואופיר חלוואני שיעזבו. ביחד עם קובי חסן וג'ורג' דאטורו, נראה כי צפויה התקפה מאוד מעניינת בשנה הבאה ב"מכתש". גם הצטרפותו של רפי כהן, השוער הוותיק שעבר מהפועל רמת גן, מסמנת טובות עבור האוהדים.

בינתיים, יובל נעים והצוות המקצועי שלו ממשיכים לחפש שחקנים, והבאים שנמצאים על הכוונת הם קובי אבדייב, חלוץ מהפועל אשקלון, ושלומי דהאן מבית"ר/שמשון תל אביב, שהיה אחד ממצטייני הסינדרלה של הגביע העונה.

פרץ מתקרב להפועל חיפה

גם בהפועל חיפה נמשכות ההכנות לקראת העונה הבאה. אבי פרץ מתקרב מאוד לקבוצה, וכל שנותר כעת הוא לקבל את אישורו של יואב כץ למהלך. השוער בן ה-36 שהעלה העונה את הפועל פתח תקווה, שיחק בעבר אצל האדומים מהכרמל, וזו צפויה להיות הקדנציה השלישית שלו בקבוצה. רובי רגב בלמה של הפועל רעננה בתקופה האחרונה קרוב לסכם את תנאיו, וליאור לינדר קשרה של הפועל עכו נמצא גם הוא בין המועמדים המובילים לחזק את הקבוצה בעונה הבאה.

* הפועל עכו: רפי סרוסי, בלמה בן ה-26 של מכבי אחי נצרת, חתם היום בהפועל עכו של ירון הוכנבוים, וישחק בקבוצה בעונה הבאה. סרוסי מצטרף לשחר סימנטוב שעבר לקבוצה הצפונית מבני לוד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully