וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סדריק בנסון כבר מתודלק לקראת העונה

8.6.2008 / 15:04

הרץ האחורי של שיקגו נתפס שוב על נהיגה בשכרות, פחות מחודש לאחר שהואשם בהשטת יאכטה בגילופין. בריידי מודה: אני עדיין מוגבל

רק לפני פחות מחודש נעצר סדריק בנסון, הרץ האחורי המאכזב של שיקגו ברס, באשמת השטת יאכטה בשכרות. הוא לא הודה באשמה ובהתנגדות למעצר, כשעדויות רבות תמכו בגרסתו. אלא שעכשיו לבנסון יהיה קצת יותר קשה להתווכח, לאחר שנעצר בגלל נהיגה בגילופין באוסטין, טקסס. עורך דינו של בנסון הודה כי לקוחו שתה כמה כוסות עם חברים, אבל אמר שהיה צלול בעת המעצר ושיתף פעולה עם החוקרים. ג'רי אנג'לו, ה-GM של שיקגו, אמר: "כשנדע את כל העובדות נגיב בהתאם".

צרות גם למרשואן לינץ', הרץ של בפאלו בילס. רכבו של לינץ' היה מעורב בתאונת פגע וברח בשבוע שעבר, וכעת מסתבר כי כנראה שלינץ' עצמו היה הנהג. פרנק קלארק, התובע הכללי של מחוז אירי בבפאלו, אמר כי "הנחת היסוד שלנו היא שלינץ' היה האיש שנהג במכונית". הקורבן של לינץ', אישה בת 27 מטורונטו, נפצעה קל. אם יורשע לינץ' הוא עלול ללכת לכלא למספר חודשים.

טום בריידי, הקוורטרבק של ניו אינגלנד פטריוטס, טוען שהוא מרגיש טוב יותר ושהשבר בקרסולו מאחוריו, אבל הודה כי אימוניו עדיין מוגבלים בשל חוסר יכולתו להפעיל משקל גדול על הרגל. "בעניין הזה, דבר לא השתנה". על ההפסד בסופרבול אמר בריידי: "אתה רוצה ללמוד מהעבר ולתקן בעתיד. אנחנו יכולים לשלוט במה שאנחנו עושים עכשיו, וזה אומר שהאימונים שלנו טובים". ניק קייז'ור, שחקן קו ההתקפה של ניו אינגלנד שהפליל את האיש שמכר לו כדורים לשיכוך כאבים, השתתף באימוני הקבוצה. הפטריוטס ישאירו אותו, ועדיין לא הודיעו אם יינקטו נגדו צעדים משמעתיים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully