וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החוש השישי של ג'וני דיימון

8.6.2008 / 15:02

שחקן היאנקיז רשם שש חבטות, כולל את המנצחת, ב-11:12 הדרמטי על קנזס סיטי. שמירה 26 לקיי-רוד באיינג'לס, עוד הפסד למטס

ניו יורק יאנקיז - קנזס סיטי 11:12

זו הייתה דרמה מסוג הדרמות שהיאנקיז יכולים לייצר. במצב של 6:6 באינינג השביעי ירה חוזה גיין להומר שני שלו במשחק, שהיה גראנד סלאם והעלה את הרויאלס ל-6:10. גמור? לא אצל היאנקיז, שהשוו עם שתי ריצות באינינג השביעי ושתיים בשמיני. דייויד דה חסוס חבט בתשיעי להומראן על מריאנו ריברה, העלה ל-10:11, אבל הסיפור עדיין לא נסגר. בתחתית האינינג חבט ג'וני דיימון לסינגל מנצח וסגר עניין. לדיימון היה זה יום עצום שכלל שש חבטות משישה ניסיונות, וארבעה ריביז כולל המשווה והמנצח. "זה היה מדהים, אבל גם מעייף", סיכם דיימון. זו הפעם השלישית ששחקן יאנקיז רושם שש חבטות במשחק. הומרים לאלכס רודריגז, ג'ייסון ג'יאמבי וחורחה פוסאדה בניו יורק, מריאנו ריברה עם הניצחון, ז'ואקים סוריה עם ההפסד.


טורונטו - בולטימור 9:5

האוריולס קפצו מוקדם על איי ג'יי בארנט, ועם חמש ריצות באינינג החמישי הוציאו אותו מהמשחק. אבל באינינג התשיעי, ביתרון 1:9, הלכו הג'ייז לכיוון מיני קאמבק, עד שדניס סרפאטה הצליח לסגור לבסוף את הדלת. שבעה ושישה מרשימים לג'רמי גאת'רי בבולטימור, שלוש חבטות וחמישה ריביז לג'יי פייטון. הפסד לבארנט אחרי 4.1 אינינגים בלבד.


בוסטון - סיאטל 3:11

בהיעדרו של דייויד אורטיז לקח על עצמו ג'יי די דרו בהצלחה את תפקיד החובט מספר 3, וכמעט חתם שבוע גדול עם משחק של שלוש חבטות והומראן. מני רמירז ממשיך בכושר המצוין עם הומר מספר 14 העונה וטים וייקפילד סיים משחק יפה של שבעה ושישה. הפסד למיגל באטיסטה.


דטרויט - קליבלנד 4:8

באינינג השמיני עוד פיגרו הטייגרס 4:2 ונראו בדרך להפסד נוסף, אבל אז בא אדגר רנטריה שבהנפת מחבט אחת הכניס ארבע ריצות עם גראנד סלאם, שבא אחרי שתי ריצות קודמות באינינג והשלים מהפך. גם מרקוס תיימס וקרלוס גיין חבטו להומרים, זאק מיינר זכה בניצחון וטוד ג'ונס בשמירה. מסאהידה קוביאשי עם ההפסד.


שיקגו וייט סוקס - מינסוטה 2:11

ג'ו קרידי המשיך ביכולת מחוסרת התודעה שלו עם שני הומרים ושישה ריביז, ועזר למארק בהרלי לרשום ניצחון. בהרלי, בעונה לא טובה, נתן סופסוף משחק וינטאג' של שמונה וארבעה. הומר לדלמון יאנג במינסוטה, הפסד לליבאן הרננדז.


טקסס - טמפה ביי 5:4

גייב גרוס חבט להומר ברייז, ג'יי פי האוול הגיש שני אינינגים טובים מהבולפן ודן ווילר נתקל בקשיים אבל שמר בהצלחה על הניצחון של טמפה ביי, שהשאיר אותה במרחק נגיעה מבוסטון. מילטון בראדלי, ללא ספק שחקן השבוע ב-AL, חבט להומר 14 אבל לא מנע מז'ואקין בנואה את ההפסד.


אוקלנד - לוס אנג'לס איינג'לס 5:3

איזו סנסציה, איזו הפתעה. האיינג'לס הגיעו עם משחק צמוד לאינינג התשיעי, ופרנסיסקו רודריגז שמר עבורם. אוקיי, הוא ספג ריצה, אבל עדיין - 26 שמירות ב-63 משחקים, בהחלט לא הולך ברגל. שבעה ושמונה מצוינים לג'ון גארלנד והומר למייסר איסטוריס, כשלאוקלנד לא מספיקים הומרים של ג'ק קאסט וטראוויס באק. הפסד לגרג סמית'.

הולכים לאיבוד בסן דייגו

סן דייגו - ניו יורק מטס 1:2

כרגיל, בפטקו פארק קשה לשים ריצות על הלוח, והמטס שוב טבעו על הצלחת. באינינג העשירי חבט סקוט היירסטון להומר מנצח על פדרו פליסיאנו, וניו יורק נמצאת בעמדה שהיא לא אוהבת להיות בה - מאזן שלילי (31:30). מייקל בארט עם הומר נוסף לסן דייגו, מייק אדמס עם הניצחון. 5.1 אינינגים סבירים לאוליבר פרז במטס.


יוסטון - סט. לואיס 8:4

הקאבס הפסידו, והקרדינלס ניצלו את המומנטום כדי לצמק את הפער במרכז ל-2.5 משחקים. התקלה מבחינת הציפורים האדומות - אדם ויינרייט נפצע באצבע, ולמרות שניצח מעורר כעת דאגה בצוות המקצועי של הקבוצה. ריאן לודוויק וטרוי גלאוס עם הומרים לקרדינלס, האנטר פנס ומיגל טחאדה ירו רחוק ביוסטון, שון צ'אקון נוצח.


פיטסבורג - אריזונה 4:3

הדי-באקס ממשיכים לחזור לדרך המלך, גם אם זו לא הדרך הקלה במיוחד. כריס סניידר חבט להומר באינינג התשיעי, העניק ניצחון לחואן קרוז וברנדון ליון שמר היטב. נייט מקלאות' וג'ייסון ביי עם הומרים לפיטסבורג, ג'ון גראבו עם ההפסד.


פלורידה - סינסינטי 7:8

כשנראה היה שהמארלינס הולכים לעוד הפסד, חבט קודי רוס להומר בן שתי ריצות שהפך את התוצאה על קוקו קורדרו ושמר את פלורידה במרחק סביר מפילדלפיה. חורחה קאנטו ולואיס גונזאלס עם הומרים לפלורידה, אדם דאן עם אחד לרדס, בורק, האיש מכנופיית באדר-מיינהוף, באדנהופ עם הניצחון.


קולורדו - מילווקי 2:7

בראד הופ חבט לגראנד סלאם כבר באינינג הראשון, מה שנתן השראה לגרג ריינולדס לשייט לניצחון עם שישה אינינגים (בלי הכשה לרפואה). איאן סטיוארט וכריס יאנטה עזרו במלאכה עם כדורים ארוכים, דייב בוש עם ההפסד.


לוס אנג'לס דודג'רס - שיקגו קאבס 3:7

קרלוס זמבראנו איבד את הרוגע בגלל מחדלים הגנתיים, ולאחר שנכנס לאינינג השביעי ביתרון 2:3, הרשה חמש ריצות, מהן שלוש ממחבטו של מאט קמפ. הוא נחל הפסד שני בסך הכל העונה, כשבצד השני רושם דרק לואו את הניצחון אחרי שבעה וארבעה. הומרים גם לראסל מרטין מלוס אנג'לס ולאלפונסו סוריאנו מהקאבס.


וושינגטון - סן פרנסיסקו 6:0

ג'ונתן סאנצ'ז חזר על ההופעה שנתן מול המטס, ועם שבעה וארבעה השבית את מחבטי הנשיונאלס. אלא שסאנצ'ז ניהל קרב עיקש עם שון היל, שרק באינינג השמיני נכנע לשתיים משש הריצות שספגה קבוצתו באינינג. את הארבע האחרות ספג לואיס אייאלה, שחטף בראש גראנד סלאם של ג'ון באוקר.


אטלנטה - פילדלפיה 6:2

כולם מזיעים בבית המזרח, חוץ מהפיליז שמשחקים מצוין. ג'ימי רולינס, קרלוס רואיז ופאט ברל חבטו להומרים, צ'ייז אטלי חבט לטריפל שהעלה ליתרון את קבוצתו באינינג השמיני וג'יי סי רומרו זכה בניצחון. צ'יפר ג'ונס החל במסע להומר ה-500 עם ה-401 שלו, ג'ו ג'ו רייס היה מעולה באטלנטה עד השמיני, אבל רשם הפסד למרות 7.1 ושמונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully