וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר מחזיקה אצבעות לריבר

אסף שקד

8.6.2008 / 12:26

זכייה של הקבוצה מבואנוס איירס בקלאוסורה, תסלול כנראה את דרכו של החלוץ האורוגוואי לבית"ר ירושלים. דאריו פרננדז חתם

הקשר החדש של בית"ר ירושלים, דאריו פרננדס, עבר הבוקר (ראשון) בדיקות רפואיות ולאחר מכן חתם על חוזה בקבוצה. פרננדז הספיק להתרשם במהלך סוף השבוע האחרון מהעיר ירושלים, אחרי שזכה לליווי צמוד מאנשי בית"ר.

במקביל ממשיכים בבית"ר את המאמצים לסיים את המו"מ עם ריבר פלייט בנוגע לחלוץ האורוגוואי סבסטיאן אבראו. בין השחקן לבין בית"ר כבר סוכמו כל פרטי החוזה, אך מה שנותר כעת הוא הסכם המכירה עם ריבר פלייט - דבר שגרם עד כה להקפאה בעיסקה.


אחת הסיבות שבגללה מעכבת ריבר פלייט את המו"מ מול בית"ר היא העובדה שהקבוצה נאבקת על תואר האליפות, כשנותרו שני מחזורים לסיום העונה. בקבוצה הארגנטינאית לא מוכנים לאבד במצב כזה של העונה את אחד השחקנים החשובים ביותר שלה. לנציג בית"ר נשלח כבר המסר שרק לאחר שתובטח האליפות – השחקן יקבל את השיחרור אם וכאשר יושגו הבנות בין המועדונים לגבי רכישת השחקן.

הערב יתקיים בארגנטינה המחזור האחד לפני האחרון של העונה. ריבר פלייט מוליכה את הטבלה ב-2 נקודות על פני יריבתה אסטודיאנטס כשבקופה נותרו 6 נקודות בלבד. ניצחון של ריבר פלייט הלילה על אולימפיו ובמקביל ניצחון או תיקו של קולון מול אסטודיאנטס השנייה, יבטיחו כבר הלילה את האליפות לריבר פלייט, דבר שעשוי להאיץ באופן משמעותי את המו"מ בין הצדדים.
אבראו אגב, יפתח בהרכב הלילה ונחשב לכוח משמעותי בחוד של האדומים לבנים. "ברגע שנבטיח את האליפות, נוכל להתעסק בכל מה שקורה מסביב ובמו"מ עם קבוצות שרוצות שחקנים שלנו", הבהיר נשיא המועדון לתקשורת הארגנטינאית.

בבית"ר הכינו כבר תוכנית מגירה למקרה שאבראו לא ינחת בסופו של דבר בבירה. בין היתר הוזכרו השמות של מנדוסה הפרואני שכבר היה מועמד לקבוצה בקיץ שעבר וחלוץ מ.ס אשדוד דימיטאר מקרייב, שנמצא על הכוונת של בית"ר מזה כחודשיים. מ.ס אשדוד כבר הצהירה כי השחקן לא ימכר בפחות מ-2 מליון יורו, אך בבית"ר לא מפחדים מתג המחיר הגבוהה. "מקרייב הוא לא האופציה הראשונה שלנו", אמר היום גורם בכיר בבית"ר, "אבל הוא בהחלט חלוץ מרשים שיכול מאוד לעזור לנו".


שם נוסף מאשדוד זהו הקשר האחורי משה אוחיון שחזר לפני מספר חודשים לארץ וכעת מבוקש אצל הדאבליסטית. גם כאן הבהירו ראשי אשדוד לבית"ר כי השחקן לא ימכר בפחות ממיליון דולר. מי שצפוי לחזור לבית"ר העונה זהו הקשר הצעיר קובי מויאל שהפך לשחקן הרכב בהפועל כפר סבא, וצבר ניסיון בליגת העל. השחקן בן ה-21 מבוקש על ידי מספר קבוצות בליגת העל, אך בבית"ר הבהירו לו כי הוא נמצא בתוכניות לעונה הבאה והקשר המוכשר יחזור להתאמן עם בית"ר כבר ב-24 ביוני.


עמית בן שושן צפוי לחתום במהלך השבוע הקרוב על חוזה לארבע עונות נוספות בהם ישתכר כ-350 אלף דולר לעונה. החלוץ שהיה מבוקש בבירסחוט הבלגית, העדיף להישאר בבית"ר ירושלים ולא לנצל את אופציית היציאה לחו"ל שנמצאת אצלו בחוזה.


בדומה לחברו הטוב ברוכיאן, היה מצוי בן שושן בהתלבטויות גדולות האם לעזוב את המועדון האם בו גדל ואותו הוא אוהד, אך לאחר כחודש בהם עשה את השיקולים האישיים שלו, החליט החלוץ הצעיר להישאר בקבוצה.


בית"ר מצידה תגיש לבן שושן חוזה משודרג לארבע עונות בהם הוא יקבל תוספת של למעלה מ-50 אחוז בשכר. בנוסף, הקפיצה בית"ר באופן משמעותי את סעיף היציאה לחו"ל וצפויה להעמיד אותו על מיליון יורו בדומה לסעיפים שהיו בחוזים של יצחקי ואלברמן.

טוונטה ההולנדית הגישה היום בצהריים הצעה רשמית לרכישת טוטו תמוז. סעיף השחרור של תמוז לאירופה עומד על סכום של מיליון דולר, וההולנדים הבהירו כי לא תהיה להם בעיה לשלם את הסכום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully