וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גנאים פנה רשמית לקדוסי: "תן לי מילה שתשחק בסכנין"

8.6.2008 / 11:50

החלוץ הבטיח: "חוץ מפתח תקוה, אשחק רק בסכנין". גנאים: "אם הסכומים יהיו ריאלים, יש על מה לדבר". פ"ת: "גנאים לא פנה אלינו"

יו"ר בני סכנין, מאזן גנאים, פנה אתמול (שבת) רשמית לחלוץ מכבי פתח תקוה, אוהד קדוסי, על מנת לברר את מעמדו בעונה הבאה. קדוסי השיב כי יש לו חוזה ארוך טווח וגנאים ביקש: "תן לי את הזכות הבלעדית עליך, תן לי מילה שתשחק רק בסכנין אם תעזוב". קדוסי השיב: "נתתי לך את המילה. בארץ, חוץ מפתח תקוה, זה יהיה רק בסכנין". כזכור, קדוסי ביקש השבוע להשתחרר מהחוזה שלו בפתח תקוה וזאת הפעם הראשונה שמתקיימת שיחה רשמית בין הצדדים.

גנאים אמר היום: "נכון שדיברנו, אבל כרגע יש בעיה עם הסכומים. אחרי החג אפגש עם הנהלת פתח תקוה, ואם הסכומים יהיו ריאלים, יש על מה לדבר". קדוסי מסר בתגובה: "אכן שוחחתי עם מאזן ונתתי לו הבטחה שבמידה ואעזוב, אשחק רק בסכנין. הסכומים שפתח תקוה דורשת עבורי לא ריאליים".

במכבי פתח תקוה טוענים כי הידיעות לפיהן גנאים פנה לקבוצה במטרה לנהל מו"מ עם קדוסי הן שקריות. "גנאים לא פנה למכבי פתח תקוה, ואם הוא רוצה לנהל מו"מ באופן רשמי - כדאי שיפנה אלינו", אמרו במועדון. יש לציין כי עד לפנייה, ההתעניינות של גנאים בקדוסי הייתה דרך מקורבים בלבד.

בכל מקרה, בפתח תקוה מערימים בשלב זה קשיים על שחרורו. כזכור, ההנהלה דורשת עבור החלוץ לפחות חצי מליון דולר. הדברים אמורים גם לגבי השוער אוהד כהן, שאמור לקבל בימים הקרובים פניה רשמית מסרקל ברוז' הבלגית ולהעביר אותה למועדון. בפתח תקוה יחליטו לגבי תג המחיר רק לאחר שתוגש ההצעה. הבלם ניצן דמארי, שסוכנו לא מעוניין שימשיך בפתח תקוה, טרם קיבל פניה רשמית מקבוצה בליגת העל. המגן אסמעיל עאמר, שקיבל הצעה לחתום על חוזה לשנתיים, ייפגש עם ההנהלה לאחר החג.

השיחות עם הקשר עומר בוקסנבוים יתחדשו לאחר החג, גם משום שהשחקן שוהה בחופשה פרטית בטורקיה. המטרה היא להחתים אותו על חוזה לשלוש שנים.

המאמן ניצן שירזי לא מתכוון לצרף חמישה זרים כבר בתחילת העונה. בפתח תקוה מתכננים לצרף לכל היותר ארבעה זרים עד מחזור הפתיחה, ובמהלך חלון ההעברות בינואר לצרף זר נוסף, בכפוף לשיקולי המאמן. בקבוצה החליטו כי ינסו להחתים זרים מנוסים ללא מבחנים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully