וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שוער נבחרת גאנה מועמד למכבי חיפה

8.6.2008 / 11:11

וויליאם אמאמו בן ה-26, שערך את הופעת הבכורה שלו בנבחרת בחודש שעבר, עשוי להגיע לירוקים, ולעבור בהשאלה לקבוצה אחרת בליגת העל

על פי דיווח בתקשורת הגנאית הבוקר (ראשון), עשוי שוער נבחרת גאנה, וויליאם אמאמו, להצטרף למכבי חיפה. אמאמו בן ה-26, המשחק בליגה השלישית בשבדיה, ערך בחודש שעבר את הופעת הבכורה שלו בנבחרת הלאומית במשחק הידידות של נבחרתו מול אוסטרליה, ועל פי הדיווחים הוא מחוזר על ידי מכבי חיפה, וכמו כן על ידי קובנטרי מליגת המשנה באנגליה, וגזולוי מטאן מרומניה. הערכה היא שאם חיפה תרכוש את השוער, היא תעדיף להשאילו לקבוצה אחרת בליגת העל.

אמאמו, המתנשא לגובה של 1.95 מ', שיחק בשנים האחרונות ברומניה ובבולגריה לפני שהגיע לשבדיה, וכעת הוא חולם על מעבר לאנגליה, שלדבריו תלוי בקבלת אשרת העבודה שלו: "אני מאוד רוצה להגיע לקובנטרי, למרות שיש עוד שתי קבוצות שמתעניינות בי. בכל מקרה אני לא רוצה לשבת על הספסל, מה שלא עשיתי לכל אורך הקריירה שלי באירופה, והאנשים בקובנטרי מבינים את זה".

בתוך כך, חלוץ עירוני ראשון לציון, סינטיאהו סולאליק, מועמד לחיפה, אם הקבוצה תחליט לרכוש אותו, היא תשאיל אותו בעונה הבאה לקבוצה אחרת.

  • עוד באותו נושא:
  • מכבי חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully