וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מי ישלים את הצוות המקצועי של מכבי ת"א?

במכבי ממשיכים לחפש עוזר נוסף שישלים את הצוות המקצועי, לצד אפי בירנבוים ורועי חגאי. גיא גודס צפוי לעזוב, דני גוט קיבל פנייה

לאחר שמינתה את אפי בירנבוים למאמנה, ממשיכה מכבי תל אביב בחיפושה אחר עוזר מאמן בכיר. בירנבוים, כפי שפרסמנו במהלך השבוע שעבר, יביא עימו לקבוצה את רועי חגאי, עוזרו בשנים האחרונות, אך במכבי מעוניינים לצרף לצוות המקצועי אדם נוסף, רצוי בעל היכרות עם המערכת.

היום (ראשון) אמורה להתקיים פגישה בין ראשי המועדון לגיא גודס, עוזר המאמן בשנתיים האחרונות, שמחזיק במספר הצעות מקבוצות בליגת העל. גודס לא הסתיר את רצונו לאמן בעונה הבאה, ולכן ככל הנראה יעזוב. במכבי כבר החלו לבדוק אופציות אחרות, כשאחת מהן היא דני גוט, שהיה חלק מהצוות המקצועי לאורך העונות הגדולות של הקבוצה ולאחרונה שימש כעוזרו השני של נוון ספאחיה, בעונת 2006/7. בעונה שעברה שימש גוט כמנג'ר הפועל חולון, ולפני פתיחת העונה עזב לאפס פילזן, שם שימש כעוזרו של דיוויד בלאט.

גוט אישר את הידיעה, ואמר לוואלה! ספורט כי "יש לי הערכה רבה למכבי, בעבר הגענו יחד להצלחות גדולות. ברור שזה יהיה אתגר לבנות קבוצה חדשה עם צוות מקצועי חדש, ובטח שלא תחסר עבודה בבניית הקבוצה. אולם יחד עם זאת, גם אני רוצה לאמן בעונה הבאה. אני מרגיש בשל לכך. עומדות בפני מספר אופציות, בחו"ל ובארץ, ואני שוקל את כולן ברצינות. במהלך השבוע הבא אני מאמין שאקבל החלטה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully