וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חיפה דרשה מבית"ר 750 אלף ד' על ארבייטמן

7.6.2008 / 22:43

זאת בעקבות ירידת ערך הדולר. בחיפה לא מתכוונים להציע יותר ממליון יורו על יבואה. דיווח בגאנה: שוער הנבחרת מועמד להגיע לחיפה

שלומי ארבייטמן קרוב לסיכום בבית"ר ירושלים. ההערכה היא שהחלוץ יימכר על ידי מכבי חיפה, במהלך השבוע הבא, תמורת 600 אלף דולר. השבוע, מתברר, דרשה הנהלת חיפה מבית"ר 750 אלף דולר עבור כרטיסו של החלוץ, זאת בהתאם לחישוב שוויו הריאלי שערכו במועדון. ההתייקרות נובעת מערך הדולר שירד בשנה האחרונה.מקורב לעסקה: "ארבייטמן קרוב לסיכום בבית"ר. אני מאמין שהוא יירכש בעוד מספר ימים".

בחיפה לא מתכוונים להיענות לדרישה של הפועל כפר סבא, לשלם לה מליון וחצי יורו על החלוץ הגנאי סמואל יבואה. אם כפר סבא לא תוריד את הדרישות הכספיות, יעקב שחר יורה להפסיק את המשא ומתן. חיפה תהיה מוכנה לשלם, לכל היותר, מליון אירו תמורת השחקן. אם יבואה, ששמו עלה כמועמד באותו ערב בו ירדה הפועל כפר סבא לליגת המשנה, יחתום בקבוצה, אלישע לוי לא יחתים חלוץ זר נוסף. המשא ומתן בין הנהלות שתי הקבוצות יתחדש לאחר חג השבועות. המאמן, אגב, המריא לחופשה פרטית בברזיל בסוף השבוע והוא לא מתכוון לעקוב אחר שחקנים זרים. ייתכן ובמהלך השבועות הקרובים הוא ימריא שוב לדרום אמריקה על מנת לבחון שחקנים.

בחיפה טוענים כי עדן בן בסט לא משוחרר בשלב זה לאף קבוצה בליגת העל, משום שהוא לא קיבל אישור לנהל משא ומתן עם קבוצה אחרת וזאת על אף ששוחרר. בחיפה מעוניינים למכור את החלוץ או להחתימו על חוזה ארוך טווח ולהשאילו לקבוצה אחרת. השחקן מנהל מאבק משפטי מול חיפה וטוען כי המועדון חייב לו תשלום פרמיות משנים עברו. במועדון מתייחסים בביטול לטענותיו. עסקת ג'ון קולמה אמורה להיסגר בימים הקרובים. הקשר שכבר סיכם את תנאיו לפני כחודש, מחכה לסיכום בין הנהלות בני סכנין וחיפה לגבי מחיר כרטיסו. קולמה מחזיק בבעלות 50 אחוז מהכרטיס.

* קצין התקשורת של חיפה, רועי דניאל, סיים רשמית את תפקידו במועדון לרגל פתיחת משרד עורכי דין.

שוער נבחרת גאנה מועמד למכבי חיפה

על פי דיווח בתקשורת הגנאית הבוקר (ראשון), עשוי שוער נבחרת גאנה, וויליאם אמאמו, להצטרף למכבי חיפה. אמאמו בן ה-26, המשחק בליגה השלישית בשבדיה, ערך בחודש שעבר את הופעת הבכורה שלו בנבחרת הלאומית במשחק הידידות של נבחרתו מול אוסטרליה, ועל פי הדיווחים הוא מחוזר על ידי מכבי חיפה, וכמו כן על ידי קובנטרי מליגת המשנה באנגליה, וגזולוי מטאן מרומניה. הערכה היא שאם חיפה תרכוש את השוער, היא תעדיף להשאילו לקבוצה אחרת בליגת העל.

אמאמו, המתנשא לגובה של 1.95 מ', שיחק בשנים האחרונות ברומניה ובבולגריה לפני שהגיע לשבדיה, וכעת הוא חולם על מעבר לאנגליה, שלדבריו תלוי בקבלת אשרת העבודה שלו: "אני מאוד רוצה להגיע לקובנטרי, למרות שיש עוד שתי קבוצות שמתעניינות בי. בכל מקרה אני לא רוצה לשבת על הספסל, מה שלא עשיתי לכל אורך הקריירה שלי באירופה, והאנשים בקובנטרי מבינים את זה".

סוכנו של השחקן בישראל, דדה חדד, טען שאמאמו לא הוצע לחיפה, ושכרגע הוא מועמד להצטרף לקבוצה בליגה הקפריסאית.

בתוך כך, חלוץ הצעיר של עירוני ראשון לציון, סינטיאהו סולאליק, מועמד לחיפה, אם הקבוצה תחליט לרכוש אותו, היא תשאיל אותו בעונה הבאה לקבוצה אחרת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully