וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתיאוס התחיל לעבוד: שחרר את קבאז'רו

אריק רחמיאן

7.6.2008 / 21:21

הגרמני הודיע שהקשר הקולומביאני לא בתוכניות שלו. מחנה האימונים יתקיים בשוויץ. נתניה קבעה תג מחיר לאלמוג כהן: מיליון דולר

מאמנה הגרמני של מכבי נתניה, לותר מתיאוס יגיע לארץ לקראת סוף החודש, אבל בימים אלה שוקד הגרמני על תוכניות העבודה של הקבוצה לקראת פתיחת העונה, וההשתתפות בגביע אופ"א. במועדון ידאגו לרישום של חמישה זרים כבר לפני המשחק הראשון ב-14 באוגוסט, כחלק מהפקת הלקחים ממה שקרה בעונה שעברה, אז לא הספיקה הקבוצה לרשום את כל שחקניה למפגש מול לייריה הפורטוגלית. משחק הגומלין נקבע ל-28 באוגוסט, יומיים בלבד לפני פתיחת העונה.

כרגע נראה שנתניה תפתח את העונה בליגה בתחילת ספטמבר. "בעונה שעברה, העובדה שנרשמו רק שלושה שחקנים זרים למשחקי גביע אופ"א פגעה בנו מאוד", אמר גורם בנתניה. "הפעם למדנו את הלקח ונדאג לרישומם של חמישה זרים, למרות שברור לנו שצפויה, בכל מקרה, הגרלה קשה בשל הדירוג שלנו. נזדקק גם להרבה מזל", הוסיף אותו גורם.

מתיאוס, שיפתח את אימוני ההכנה של נתניה בשני ביולי, הודיע לראשי המועדון על שיחרורו של הקשר הקולומביאני חורחה לופז קאבז'רו. זאת, לאור העובדה שהשחקן לא היה דומיננטי ברוטציה שהנהיג ראובן עטר. במקומו יעביר מתיאוס בימים הקרובים לבעלים דניאל יאמר רשימה של מספר מועמדים לעמדת הקשר האחורי.

פרנסיס קיויו ותיירי טאזמטה, החתומים על חוזים לעונה הבאה, יוזמנו לתחילת אימוני ההכנה כשמתיאוס יבחן את יכולתם באימונים ובמהלך מחנה האימונים, ורק אחר כך יודיע באם יש בכוונתו להשאירם בקבוצה. כך גם לגביי החלוץ הגנאי אוקוצ'ה, שבמועדון מחכים להצעות רציניות עבורו מחו"ל.

בשונה מהשנים האחרונות, בהן קיימה הקבוצה את מחנה האימונים שלה בגרמניה, השנה תקיים נתניה את מחנה האימונים שלה בשוויץ. אמנם לא נקבע התאריך הסופי ליציאת הקבוצה, אבל כרגע מסתמן שזה יקרה ב-15 ביולי. הקבוצה תשוב לישראל סמוך למועד משחק גביע הטוטו שיתקיים בשני באוגוסט.

במהלך המחנה תקיים הקבוצה מספר משחקי אימון, כשלפחות בשלב זה קבוצה אחת מצמרת הליגה הראשונה בשוויץ הבטיחה את השתתפותה. בנתניה מסבירים את ההעדפה לצאת לשוויץ על פני גרמניה ברצון לעשות שינוי, ובעיקר בשל העובדה שלא נמצאו יריבות מהדרג הראשון למשחקים בגרמניה.

במועדון לא נשארים אדישים לפניית בית"ר ירושלים לקשר אלמוג כהן ושולחים מסר עם עקיצה "מבחינתנו לאלמוג כהן יש חוזה חתום לעוד שנה וחצי, אבל אם ביתר תציע מיליון דולר עבורו נראה לנו שיש על מה לדבר". במועדון יש בטן מלאה כלפי האנשים שסובבים את הקשר, שעשה התקדמות אדירה העונה. גורם בקבוצה דחה היום על הסף את המסרים שהגיעו מסביבתו של כהן על כך שהמו"מ פוצץ בשל מחלוקת על סכום השחרור לחו"ל.

אותו גורם אמר: "רצינו להאריך את חוזהו של אלמוג לעוד שלוש שנים בקבוצה. ישבנו וסיכמנו את כל הפרטים והיינו אמורים לחתום, אבל משום מה פתאום נציגיו של השחקן חזרו ודרשו להשוות את החוזה, למשהו שדומה לחוזה של מאור בוזגלו. הם דרשו להגדילו לפי שלוש ממה שסוכם, ולכך כמובן שלא הסכמנו".

בענינים של ברוך דגו ועומרי אפק, שנתניה מעוניית לצרפם לשורותיה, הוחלט בסוף השבוע להמתין ולראות כיצד יתפתחו העניינים סביב השחקנים. לא מן הנמנע שנתניה תקיים סבב פגישות מחודש עם נציגיהם בשבוע הקרוב. אגב, בנתניה מסבירים ששום שחקן אינו בא על חשבון השני שכן מדובר בשחקנים שמשחקים בתפקידים שונים. הכוונה היא להגיע עם שניהם לחתימה על חוזה.

בנתניה דרשו מהבלם אבי סטרול להודיע לקבוצה על תכניותיו עד יום רביעי הקרוב. כזכור, סטרול הבהיר כי ברצונו לממש את אופציית היציאה שלו לחו"ל, בהתאם לסעיף השחרור בחוזהו, העומד על 200 אלף דולר, סכום פעוט במושגים אירופים. סטרול היה אמור להודיע לראשי המועדון את החלטתו עד הראשון ביוני, ומנתניה נמסר שהקבוצה מנהלת מגעים עם בלם מדרום אמריקה.

בסביבתו של סטרול הבהירו שלגיטימי בעיניהם שנתניה תחפש מחליף לבלם, שמעוניין מאוד לשחק באירופה, אך ישמח לחזור לנתניה במידה והדבר לא יסתייע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully