וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאקי סטרייק

7.6.2008 / 11:25

ג'ון לאקי השבית את אוקלנד, קיי-רוד רשם שמירה מספר 25 והאיינג'לס ניצחו 1:3. שמונה הושעו כתוצאה מהקטטה בין בוסטון לטמפה ביי

לפני הסיקור, מחדשות הלילה: שמונה שחקנים הושעו כתוצאה מהקטטה במשחק בין בוסטון לטמפה ביי, שאירעה בלילה שבין חמישי לשישי. קוקו קריספ מבוסטון, שהחל בריצת אמוק לעבר ג'יימס שילדס מהרייז, הושעה לשבעה משחקים. חברו לקבוצה, ג'ון לסטר, הושעה מחמישה ושון קייסי, שחקן הבסיס הראשון של הרד סוקס, משלושה. בטמפה ביי הושעה שילדס משישה משחקים, ג'וני גומז והפיצ'ר אדווין ג'קסון מחמישה קרל קרופורד מארבעה ואקינורי איוואמורה משלושה. "אני רוצה להבהיר שאני גאה במה שהשחקנים שלי עשו. הם הגנו על חבר לקבוצה", אמר מאמן טמפה ביי, ג'ון מאדון. שילדס וקריספ יערערו על הפסיקה.

אוקלנד - לוס אנג'לס איינג'לס 3:1

הסדרה הזו היא ההזדמנות של האייז לחזור לעניינים במאבק על ראשות המערב, אבל ג'ון לאקי חשב אחרת. לאקי נצץ עם שבעה וחמישה, והעביר את הכדור לידיים של האיש שלעולם לא נח - פרנסיסקו רודריגז, עם שמירה נקיה נוספת שהעלתה את המאזן שלו ל-25 העונה. מייסר איסטוריס עם הומר על ג'ו בלנטון המפסיד, ג'ק קאסט עם הריצה היחידה של האייז, בהומר על לאקי.


בוסטון - סיאטל 8:0

אחרי שהכניעו ללא תנאי את טמפה ביי, הרד סוקס נתקלו בפליקס הרננדז שהיכה בהם במגרש. הרננדז טיגן חמישה חובטים בשישה אינינגים, וקטע רצף של ארבעה הפסדים של המארינרס. ברטולו קולון נחל הפסד ראשון העונה.


דטרויט - קליבלנד 4:2

העסק בדטרויט מסתבך, כשהטייגרס כבר על מאזן של 36:24, ואנחנו מדברים כאן על הקבוצה עם סך התשלומים השלישי בגובהו בליגה. פול בירד הגיש שבעה אינינגים טובים וג'ו בורובסקי שמר בפעם החמישית העונה. שבעה ושמונה שוב לא עזרו לג'סטין ורלאנדר, שנחל הפסד תשיעי העונה. ריאן גארקו עם הומר לקליבלנד, ג'ף לאריש וברנדון אינג' עשו זאת בדטרויט.


ניו יורק יאנקיז - קנזס סיטי 2:1

הפעם לא היה ליאנקיז שום קסם בשרוול. קייל דייויס, מכל האנשים, הפך את אנשי הברונקס עם 6.2 אינינגים ושלושה אוורורים וג'ואקים סוריה שמר בהצלחה. משחק גדול של דארל ראסנר, עם שמונה וארבעה, לא מילט את הפסים מהפסד.


טורונטו - בולטימור 6:5

הבלו ג'ייז ממשיכים במומנטום השלילי של הסדרה מהברונקס, והפעם שיכללו את אמצעי הלוזריות שלהם. שון מארקום (שבעה וארבעה) הוביל אותם ליתרון 0:4 בכניסה לאינינג השמיני, ואז הכל התחיל להתפרק. מרקום נמשה מהמשחק, והבולפן עשה קרנבל גדול שהסתיים בשש ריצות של האוריולס. ומי נוצח? או, טוב ששאלתם - ארמנדו "חביתוש" בניטז (שכה יהיה לנו טוב, לא ידענו שהוא עדיין משחק בייסבול), שנתן הומרים לקווין מילאר ואדם ג'ונס. גם מלווין מורה חבט להומר, והשלושה העניקו ניצחון לדניס סרפאטה. ג'ורג' שריל עם שמירה מספר 21 העונה.


טקסס - טמפה ביי 12:4

גם כאן היה משחק די מטורף בעיקר לקראת סיום, כי שני הפותחים היו טובים. סקוט קאזמיר הגיש שמונה וחיסל שישה, ויסנטה פאדייה הפסיד אמנם, אבל עם הופעת איכות של שישה ושלושה. ביתרון 1:3 באינינג השמיני שמו הרייז שלוש ריצות על הלוח באינינג ועוד שש בזה שאחריו. בי ג'יי אפטון, אוואן לונגוריה, אריק הינסקי ודיונר נווארו חבטו להומרים בטמפה ביי, איאן קינסלר עשה זאת בריינג'רס.


שיקגו וייט סוקס - מינסוטה 6:10

הגרביים הסתייעו במתקפה מוחצת של 16 מכות מההתקפה שלהם, בהן שני הומרים וארבע חבטות של ג'ו קרידי ושלוש חבטות של אורלנדו קבררה. קרלוס קוונטין וג'רמיין דיי חבטו גם הם להומרים, כשקרלוס גומז, אלכסי קאסייה ומייקל קדאייר עושים זאת במינסוטה. חאווייר ואסקז לא שיכנע אבל זכה בניצחון, ניק בלקבורן עם ההפסד.

אפשר לסמן ויקטורינו

אטלנטה - פילדלפיה 4:3

הפיליז מתחילים להרגיש בדידות נעימה בראש טבלת ה-NL מזרח, כששיין ויקטורינו עושה שתי מצוות. באחת, הוא הכניס את הטריפל המנצח באינינג העשירי, ובשניה הוא זרק את גרגור בלאנקו מבסיס הבית בתחתית האינינג. לו בלאנקו היה מגיע לבסיס, הוא היה משווה. הזריקה של ויקטורינו איפשרה לבראד לידג' להישאר מושלם בניסיונות השמירה שלו - 16 מ-16. טום גורדון עם הניצחון, מני אקוסטה עם ההפסד, הומר לבריאן מק'קאן באטלנטה.


סן דייגו - ניו יורק מטס 1:2

כרגיל, בפטקו פארק קשה מאוד לשים ריצות על הלוח, ויוהאן סנטנה נאלץ לרשום את הפסדו הרביעי העונה בגלל חוסר תמיכה התקפית. סנטנה גמא שישה אינינגים וחישמל חמישה חובטים, אבל נכנע להופעה טובה של רנדי וולף, שסגר שבעה אינינגים. טרבור הופמן עם השמירה.


לוס אנג'לס דודג'רס - שיקגו קאבס 0:3

זה היה הלילה של הירוקי קורודה. אחרי שקוסקיי פוקודומיי הכניע ביום שישי את טקאשי סאיטו, קורודה רשם משחק קריירה בהיסטוריה הקצרה שלו במייג'ורס, עם תשעה אינינגים, ארבע חבטות בלבד ו-11 קטילות. ראסל מרטין עם שני ריביז על שון גלאגר המפסיד.


קולורדו - מילווקי 4:6

הברוורס הובילו 1:4 באינינג השמיני, אבל אז באה הופעת אימה של גיירמו מוטה, שהרשה ארבע מתוך חמש הריצות שספגה מילווקי באינינג. בראד הופ עם הומר בן שתי ריצות היה האיש שנתן את היתרון למני קורפאס, בריאן פואנטס שמר בהצלחה. ראסל ברניאן וג'יי ג'יי הארדי עם הומרים למילווקי.


וושינגטון - סן פרנסיסקו 10:1

ברנדון ווב השיג הלילה ניצחון, אבל טים לינסקאם מבטיח כרגע לתת לו פייט על הסיי יאנג העונה. לינסקאם הגיש שבעה וטיגן חמישה, קצר ניצחון שמיני העונה מול הפסד בודד וה-ERA שלו עומד על 2.15. חוזה קסטיו עם הומר על ג'ייסון ברגמן המפסיד.


פיטסבורג - אריזונה 3:1

אז עם כל הכבוד, ויש כבוד, ללינסקאם, ווב היה למגיש הראשון שהגיע במייג'ורס ל-11 ניצחונות, כשהוא עושה זאת עם שבעה ושלושה. ברנדון ליון זכה בשמירה מספר 12, איאן סנל היה למגיש המפסיד. הדיאמונדבקס ניצחו בסך הכל משחק חוץ שני ב-13 המפגשים האחרונים שלהם.


פלורידה - סינסינטי 11:3

חורחה קאנטו ירה לשני הומרים בפלורידה בעוד קן גריפי ממשיך לחכות להומר ה-600 שלו, אבל הרדס ירדו מנצחים ובעיקר הזיקו למארלינס במרדף במזרח. ג'וני קואטו הגיש שישה וקטל שמונה כדי לזכות בניצחון החמישי שלו, ג'רי היירסטון ג'וניור וג'יי ברוס רשמו שלוש חבטות כל אחד. אנדרו מילר עם ההפסד.


יוסטון - סט. לואיס 1:6

בריאן מולר, בדרך כלל מגיש בינוני ביותר, זרח עם פנינה של שבעה וחמישה, כשבריידן לופר סובל מהעבר השני מחוסר מזל ומשתי שגיאות של ההגנה, שזקפו לו חמש ריצות, אבל רק שתיים לחובתו. הומר לג'ף בלום ביוסטון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully