וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מעל לכל ביקורת

שגיב ברעם הגיע לבאזל, שם חזה בקהל המקומי המנומנם ובמאמן צ'כי שלא נכנס למלכודת הבנאליות. בינתיים, כוכבי היורו הם אמצעי האבטחה

אם בשכונות הצדדיות של באזל אפשר לראות לא מעט דגלים אדומים עם צלב לבן שמקשטים את מרפסות הבתים, ובמרכז העיר כבר אפשר לראות הרבה צבע של אוהדי הנבחרות האורחות, הרי שבאזור איצטדיון סט. ג'ייקוב האווירה עדיין מנומנמת. את עיקר התנועה כאן יוצרים העיתונאים, וחלק מהשלטים עדיין נתלים על קירות האצטדיון. המקומיים מסבירים שהם ריאליים. עלייה לרבע הגמר תיחשב להישג, אבל כל עוד לא הושגו שלוש הנקודות במשחק הפתיחה מול צ'כיה, הם עדיין בוחנים את הנבחרת שלהם בזהירות. "ככה זה כאן, האוהדים לא חמים כמו אצלכם בישראל, או כמו בספרד ואיטליה. התפקיד של השחקנים יהיה לסחוף אחריהם את האוהדים", מסבירים כאן ומכוונים למשחק הפתיחה. על נקודות מול פורטוגל בכל מקרה, הם לא בונים.

גם קארל ברוקנר נותן הרבה כבוד לנבחרת של סקולארי. כשהוא נשאל במסיבת העיתונאים אם לדעתו פורטוגל היא הפייבוריטית לזכות בראשות הבית, הוא ענה בפעם הראשונה ובפעם האחרונה באנגלית: "YES!". כל הנוכחים נשפכו מצחוק וברוקנר היה מרוצה מהרצת הדחקה, אבל החיוך שלו סיפר גם על אי נוחות קלה. בכל זאת, לאף אחד לא נעים להודות שהוא הולך לפגוש בימים הקרובים יריב חזק ממנו.

את הצחקוקים על הדשא באימונים המסכמים, סיפקו דווקא השוויצרים. לודוביק מאניאן, אלכסנדר פריי וטרנקילו בארנטה, שערכו חימום קל עם הכדור ביחד, בטח מרוצים מכך שהקהל הגדול במשחק הפתיחה יעמוד מאחוריהם, אבל זה בוודאי גם גורם להם לעצבנות קלה. את המתח הטבעי שנוצר מגודל מעמד, הם הפיגו בפתיחת אימון קולנית שכללה גם לא מעט השתטויות. עכשיו משחררים לחץ, כי בעוד יומיים אולי כבר יהיה מאוחר. תוצאה לא טובה מול צ'כיה תגרום להרבה יותר רצינות, שלא לומר לסחרור.

ואם רצינות, אז עד הסוף, לפחות בכל הנוגע לאבטחה. בדיקה עד המעיים בנמל התעופה בפרנקפורט וחשדות לפיהם מצלמת וידאו היא פצצה מתקתקת, הפכו רק לקדימון למה שקורה בשוויץ. אז אתה מבין שאוסאמה בין לאדן הוא מניאק אמיתי. מי שהמציא את מכונת השיקוף בוודאי יכול לזקוף לזכותו הישג בזכות העובדה שכבר עכשיו עשרות כאלו מפוזרות ברחבי המדינות המארחות. האבטחה מייצרת תורים ארוכים לכל מקום ואתר הקשור באליפות, אבל מתמודדים. בפעם הראשונה שאתה נבדק אתה מוציא הכל מהכיסים, אחר כך משאיר בהם את הדרכון ובסוף מגלה שגם הכסף הקטן לא גורם לצפצוף. אז בן לאדן הוא מניאק גדול, אבל גם הוא לא יעצור את החגיגה. הנבחרת שתעז במשחק הפתיחה תהיה היחידה שתעשה זאת, והקרנבל שייקטע יהיה זה של המפסידה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully