וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עטר מסמן פייבוריטיות

ראובן עטר

6.6.2008 / 18:27

קרואטיה וספרד יגיעו מינימום עד חצי הגמר, שוויץ ואוסטריה לא יעלו, והולנד תהנה מהמאבק בין איטליה לצרפת. פרשן וואלה! יורו מנתח את הבתים

לפני שאני מתחיל בפרשנות מקצועית, קשה להתעלם מהתחושה הכללית לקראת היורו הקרב ובא. אין ספק שיש קצת חוסר עניין ערב הטורניר הנפתח בשוויץ ובאוסטריה. חוסר עניין ברצון לעקוב ולראות את ההתרחשויות, עם כל הצער שבדבר. מאיפה זה נובע? כנראה בגלל מחסור בשחקנים דומיננטיים שיופיעו לטורניר. השחקנים הגדולים באמת של יבשת אירופה באים מדרום אמריקה, מברזיל, מארגנטינה ואם לא, אז מאפריקה. למעט כמה יוצאים מהכלל, אם זה רונאלדו או נבחרת ספרד, יש מחסור בולט בשחקנים דומיננטיים. קשה למצוא שחקנים יוצאי דופן שמושכים אחריהם את האהדה והציפייה, במיוחד כשזידאן חסר. ובכל זאת, יש עדיין יורו. הבא ניגש לניתוח הבתים.

בית א'

פייבורטית: פורטוגל.

אם בעשור האחרון זכינו להתענג על זידאן, רונאלדו הברזילאי ורונאלדיניו, היום הכוכב של הכדורגל העולמי הוא כריסטיאנו רונאלדו. אחרי הזכייה עם מנצ'סטר יונייטד בליגת האלופות ואליפות אנגליה, אני מאמין שהוא ימשוך גם את חבריו לנבחרת פורטוגל לשלבים הגבוהים ביותר של היורו. זה כבר מדבר בעד עצמו. זה הרגע שלו. הוא יודע את זה. לפורטוגל יש המון שחקנים טובים חוץ ממנו, הכדורגל דומה לכדורגל הדרום אמריקאי, אבל מי שיסחוב יהיה רונאלדו.

המאכזבת: שוויץ.

עם כל הכבוד, מדובר בנבחרת בינונית. השחקנים של שוויץ אמנם משחקים ביחד הרבה מאוד זמן, ויש ביניהם תיאום, אך הלחץ של אירוח הטורניר יהיה בעוכריהם.

בית ב'

פייבוריטית: קרואטיה.

היכולת שלהם והתוצאות במוקדמות היורו מדברות בעד עצמן. הניצחון שלהם על אנגליה גרם לציבור חובבי הכדורגל בעולם לאהוב אותם, וזה נמשך עד היום. אל תקלו בהם ראש: מדובר באחת הנבחרות הטובות באירופה, שתגיע מינימום לחצי הגמר, ואם לא זאת תהיה אכזבה. זכינו להכיר כבר את הכוכב שלהם בקישור, לוקה מודריץ', ויהיה שווה לעקוב אחרי מה שהוא יעשה ביורו.

המאכזבת: אוסטריה.

בדרך כלל מארחות עוברות שלב, אבל לא במקרה הזה. מדובר בנבחרת מאוד חלשה, שאם לא היתה מארחת, התוצאות שלה לא היו נחשבות לאכזבה בכלל. לדעתי, שתי המארחות לא יעלו מהשלב הראשון.

בית ג'

פייבוריטית: הולנד.

לכאורה, איטליה וצרפת עדיפות, אבל אני מעריך שהולנד תעלה שלב, והעולה השנייה תגיע מהמשחק בין צרפת לאיטליה, המשחק האחרון בבית (הימור שלי: צרפת עולה). ההגרלה של הולנד לא הכי קלה, בלשון המעטה, אבל יש להם הרבה שחקנים אלופים. אם זה ואן ניסטלרוי, או סניידר, שחקנים שהגיעו לרמות הגבוהות. לואן באסטן יש הפעם סגל שחקנים מבטיח. יש חיבור טוב. יש קשר בין החלקים. השחקנים שלו ייהנו מאוד, לדעתי, מהמאבק הקשה בין צרפת לאיטליה. אני לא יודע עדיין עד לאן הולנד תגיע. הניתוח של שלב הראשון הוא אחר. אחר כך זה חוזק מנטאלי, זה איכות, זה שחקני הכרעה. כדי לעבור את שלב הבתים, הולנד מספיק טובה.

המאכזבת: איטליה.

בכל טורניר יש הפתעה ויש אכזבה, והפעם זאת תהיה איטליה. אין ספק כי מדובר בבית המעניין ביותר. הניחוש שלי, כאמור, הוא שהמשחק האחרון שלה מול צרפת יוציא את איטליה מהיורו. עקב האכילס שלהם הוא פשוט: מאמן מצליח מאוד עזב אותם אחרי הגביע העולמי. להחליף אלוף עולם תמיד זה קשה. תמיד פתח לבעיות. תמיד יגידו שאצלו היה יותר טוב. זאת השוואה בלתי אפשרית, והיא תפריע לאיטליה.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio

בית ד'

פייבוריטית: ספרד.

מספיק רק לציין שמות: פויול, ראמוס, צ'אבי, אינייסטה, וייה וטורס. אלו שמות מחייבים. זה מינימום חצי גמר. לדעתי, זמן ספרד הגיע. נכון, הם נכשלו במונדיאל האחרון, אבל מאז השחקנים שלהם מעוצבים יותר. הם יותר ביחד. לכן נגעתי בשמות. כל אחד מהם צבר יותר ניסיון מאז המונדיאל. אם זה בקבוצות גדולות ואם זה בנבחרת. יש שם תלכיד טוב. שלד חזק. קישור שהוא קודם כל עמוד שידרה. תוסיף לזה את קסיאס, ותקבל חבר'ה חזקים ואיתנים. לא זכור לי כזה דבר.

מאכזבת: יוון.

כאחת שזכתה ביורו ולא מצליחה לעבור שלב, זו בטח אכזבה. העולה השנייה לדעתי תהיה רוסיה. אני פסימי לגבי יוון. אולי מבית אחר יוון היתה עולה, אבל לא מהבית הזה. אני רואה את הטבלה. יש להם משחק ראשון נגד שבדיה, ולדעתי כבר שם הם יאבדו נקודות. רוסיה תעלה לא בגלל שהיא נבחרת גדולה, אלא בגלל שהיא טובה יותר מיוון. יכול להיות שאני טועה במקרה הזה. נחיה ונראה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully