וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דארן מקפאדן חתם באוקלנד

6.6.2008 / 11:37

ישתכר 60 מיליון דולר בשש השנים הקרובות. פארסלס: "אני רוצה שטיילור ימשיך". נרצח סוחר סטרואידים שמסר שמות שחקני NFL

לאחר שאטלנטה החתימה את מאט ריאן ומיאמי עשתה זאת עם ג'ייק לונג, לא חיכתה גם אוקלנד יותר מדי. הריידרס החתימו את בחירת הדראפט הראשונה שלהם, דארן מקפאדן, לשש שנים על חוזה של 60 מיליון דולר. 26 מיליון דולר מהכסף הזה יהיו מובטחים. כריס לונג מסט. לואיס וגלן דורסי מקנזס סיטי הם היחידים בנבחרי החמישייה הראשונה בדראפט שטרם הגיעו לסיכום בקבוצותיהם.

ביל פארסלס שובר שתיקה בקשר לג'ייסון טיילור. פארסלס לא החליף מילה עם איש, כולל עם טיילור עצמו, בקשר לקיצוני הגנתי הותיק של מיאמי, אולם ביום חמישי נשמע נינוח ביותר ומאוד מפוייס. "למה שלא ארצה את אחד השחקנים הטובים בעמדה בקבוצה שלי? זה קיבל חיים משלו ויצא מפרופורציות, הסיפור הזה, ברור שאני רוצה אותו פה", אמר.

דייויד ג'ייקובס, סוחר סטרואידים שכבר נפגש עם ה-NFL, נמצא מת בביתו בפלאנו, טקסס. בידי ג'ייקובס היה מידע על שחקנים שלטענתו רכשו ממנו סטרואידים, מידע שאותו העביר ל-NFL. ממשטרת פלאנו נמסר כי "בשלב זה יש לנו סיבות להאמין שמדובר ברצח, כל הסימנים מעידים על כך". ג'ייסון נשפט ונקנס במאי על סכום של 25 מיליון דולר ושלוש שנים תחת מעקב, על כוונה להפיץ סטרואידים אנבוליים. בעניין אחר של סמים, שיתף ניק קייז'ור, שחקן קו ההתקפה של ניו אינגלנד פטריוטס, פעולה עם המשטרה והסכים להפליל סוחר שמכר לו כמויות גדולות של משככי כאבי.

יוסטון מביעה עניין ברוזוולט קולווין, הליינבקר של ניו אינגלנד. הוא נפגש עם הקבוצה ביום רביעי ואפילו ערך בדיקה גופנית. סט. לואיס צירפה לשורותיה את ברוס גראדקובסקי, הקוורטרבק שנופה מטמפה ביי ופאקמן ג'ונס ערך אימון בכורה בדאלאס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully