וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלמוג כהן קיבל פנייה מבית"ר ירושלים

אריק רחמיאן

6.6.2008 / 8:00

קשרה של מכבי נתניה עדיין לא סיכם עם קבוצתו הנוכחית, ועשוי לעבור לאלופה הישראלית. חן עזרא מחוזר על ידי מספר קבוצות מהלאומית

הקשר האחורי של מכבי נתניה, אלמוג כהן, המצוי בחופשה בצפון זכה אתמול בבוקר (חמישי) לטלפון מפתיע מגורם בכיר בבית"ר ירושלים, שביקש לדעת באם הוא מעוניין להצטרף לאלופה בעונה הבאה. כהן הפנה את אותו גורם לסוכנו שמטפל בענינייו, ואכן הצדדים קבעו להיפגש ביום ראשון כדי להדבר. השחקן בן ה-19, שעשה התקדמות אדירה בעונה החולפת במדי מכבי נתניה, והפך לשחקן הרכב ראשון גם בנבחרת הצעירה, מצוי תחת מעקב של מספר קבוצות בחו"ל.

לפני כחודשיים נפגשו סוכנו ואביו עם הבעלים, דניאל יאמר, כדי לסכם את חוזהו למספר שנים בקבוצה, ואף הביעו אופטימיות באשר לסיכום שהולך ומתגבש. אולם מחלוקת על סעיף שיחרורו לחו"ל הביאה למשבר בין הצדדים והמשא ומתן נקלע למבוי סתום. כעת, משנכנסה בית"ר לתמונה, נראה שהמשא ומתן עם נתניה ייפתח מחדש. גורם הבקיא בפרטים אמר אתמול בערב: "בית"ר נשמעו רציניים, ובכל מקרה ביום ראשון אחרי שניפגש נהייה חכמים יותר לדעת לאיזה כיוון הולכים העניינים".

הקשר, חן עזרא, שהגיע בתחילת העונה למכבי נתניה לאחר שדחה הצעה של מכבי תל אביב להצטרף לשורותיה, ובחר לשחק תחת הדרכתו של המאמן ראובן עטר, מתוך תקווה לזכות בדקות משחק, מחוזר על ידי מספר קבוצות מהליגה הלאומית. הפועל באר שבע פנתה לשחקן וביקשה לצרפו לאלתר, ועל פי הידוע לפחות שתי קבוצות מליגת העל גיששו אצל השחקן במטרה לצרפו לשורותיהן. השחקן שהיה מאוכזב מהעובדה שלא ראה דשא העונה, החליט לפחות בשלב זה לדחות את כל ההצעות ולפתוח את אימוני ההכנה של הקבוצה, וזאת לבקשת הבעלים דניאל יאמר, שמאמין בכישוריו וביכולותו להתמודד על מקום בהרכב בעידן מתיאוס.

בחזיתו של אמייה טגה חלה הטבה מסוימת במצב הברך, אבל עדיין השחקן אינו יכול לדרוך על הרגל הפצועה. בימים הקרובים יעבור הקשר סדרת בדיקות נוספת כדי לגבש החלטה באשר להמשך הטיפול. למרות שנראה שבסופו של דבר השחקן יהיה חייב לעבור ניתוח, בצוות הרפואי מבקשים לברר סופית את הנזק לפני ההחלטה לנתחו. אצל החלוץ איתי שכטר, שנותח בכתפו חלה הטבה ניכרת והוא יחל בטיפולי פיזיוטרפיה ושיקום בעוד כשבועיים, כשהמטרה היא לשוב ולהתאמן בעוד כחודשים.
גורם בנתניה שוחח היום עם נציגו של הקשר עומרי אפק, במטרה לקדם את העברתו לקבוצה. בנתניה עדיין מאמינים שניתן יהיה לגשר על הפערים הגדולים שהתגלו בין הצדדים, ולהגיע לסיכום חיובי עם הקשר ברוך דגו שסיים את חוזהו בקבוצה.

תוכנית הספורט של רדיו קול נתניה תקיים היום תוכנית סוף עונה חגיגית בת שעתיים שתחל בשעה 12, ובה יקחו חלק המאמן היוצא ראובן עטר, לירן שטראובר, תמיר כהן, טל מעבי, אבי סטרול, איתי שכטר, יחיאל צגאי, בני לם, אורן מוחרר, ונציגי האוהדים שיעלו לשידור ויסכמו את העונה.

עדכון ראשון: 20:56, 05/06/08
עדכון אחרון: 08:00, 06/06/08

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully