וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בן שושן או משה ביטון לבירסחוט?

אסף שקד

5.6.2008 / 14:16

אם חלוץ בית"ר לא ישיב להצעה שקיבל מבירסחוט, הבלגים יילכו על חלוץ בני יהודה. השוויצרי קופו מועמד, אייאקס מעוניינת בטוטו תמוז

טוטו תמוז מיעט לשחק ולכבוש העונה במדי בית"ר ירושלים, אבל זה לא מנע מקבוצת הפאר ההולנדית, אייאקס אמסטרדם, לעקוב אחריו ולהביע התעניינות בשחקן.

התקשורת ההולנדית דיווחה אמש כי קבוצות אירופיות נוספות דוגמת אברטון, גלזגו ריינג'רס, ברוז' וסטנדארד ליאז', גם מגששות אחר השחקן. ההולנדים מספרים כי מבין כל הקבוצות, אייאקס היא האופציה המועדפת על החלוץ הישראלי הצעיר, וכי המועדון עשוי להציע תמורתו מיליון יורו. לפי הפרסום, נתוניו הפיסיים של תמוז והעובדה ששיחק בנבחרת ישראל עומדים לזכותו, ובנוסף, אייאקס מעוניינת גם בדני קוברמנס מפ.ס.וו איינדהובן ומרכוס ברג מכרונינגן.

עסקת אבראו הוקפאה

לאחר שאמש (רביעי) הושגו הבנות בין בית"ר ירושלים לחלוץ האורוגוואי סבסטיאן אובראו, בנוגע להצטרפותו לקבוצה, הבוקר נקלע תהליך העברתו למבוי סתום, וזאת לאחר שראשי ריבר פלייט דרשו סכומים גבוהים עבור השחקן. הדבר גרם להקפאת העסקה. נציג בית"ר רוני מוסינזון, שקיים את השיחות מול ריבר פלייט, המריא מארגנטינה חזרה לישראל ללא החוזה המבוקש, אך בבית"ר מאמינים שבסופו של דבר החלוץ כן יגיע לקבוצה, והעסקה תצא לפועל. אחת הסיבות לדרישות הגבוהות של ריבר היא העובדה שהליגה בארגנטינה תסתיים בעוד שבועיים, ועבורה הוא שחקן הרכב חשוב מאוד. ריבר מוליכה את הליגה הארגנטינאית, והיא המועמדת הבכירה לזכות בתואר האליפות.

אחד התנאים שריבר הציבה בפני בית"ר הוא שאבראו יסיים את העונה הנוכחית בשורותיה, ולכן סגירת העסקה תדחה בשבועיים לפחות, אם אכן יגיעו הצדדים להבנות. החשש הגדול בבית וגן הוא שבפרק זמן זה, יקבלו אבראו וריבר הצעות נוספות. במקביל לבית"ר ירושלים, בהנהלת האלופה יודעים שגם אלופת קרואטיה דינמו זאגרב הגישה הצעה לריבר, במטרה לרכוש את השחקן, ולהציבו לצד בושקו באלאן, חלוץ נבחרת הדמקה. אגב, באלבאן היה מועמד אשתקד לבית"ר.

שחקן נוסף שמועמד לבית"ר הוא השוויצרי הבינלאומי קופו, חלוץ בן 31 ממוצא קונגולזי ששיחק בשנה שעברה בטוונטה ההולנדית. גם אריס סלוניקי מעוניינת בשחקן, שחתום בטוונטה עד 2010. קופו משחק בטוונטה מאז 2003, והבקיע בשורותיה 85 שערים.

בן שושן או ביטון?

גורמים בבלגיה טוענים כי חלוץ בית"ר ירושלים עמית בן שושן יהיה חייב להחליט עד לשבת הקרובה אם הוא מקבל את ההצעה הכספית שקיבל בירסחוט הבלגית. בן שושן מתלבט מאוד בין ההצעה שקיבל מהבלגים לבין האפשרות לחתום על הארכת חוזה בבית"ר. בבלגיה מציינים כי החלוץ הישראלי מעוניין לשפר את ההצעה הכספית מבירסחוט, ושבן שושן נוטה להישאר בישראל. עוד נטען כי אם בן שושן יסרב להצעה, הקבוצה תפנה לחלוץ בני יהודה משה ביטון, ממנו התרשמו במשחקי הליגה הישראלית.

עדכון ראשון: 9:22
עדכון אחרון: 14:16

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully