וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פשרה בין קטן לחיפה

5.6.2008 / 13:00

החלוץ יקצץ בשכרו בצורה לא משמעותית וימשיך במועדון שנתיים נוספות. רוני גפני יישאר, אלירן דנין שוחרר, הפועל ת"א כבר מגששת

פשרה בין יניב קטן להנהלת מכבי חיפה. סוכנו של יניב קטן, עוזי קטן, שוחח הבוקר (חמישי) עם נשיא המועדון יעקב שחר, והשניים ליבנו ביניהם את המחלוקות בנוגע לעתידו של השחקן. לפי הסיכום, קטן ימשיך בשתי העונות הקרובות במכבי חיפה.

עוזי קטן מאשר: "הפרשה מאחורינו, וקטן שחקן מכבי חיפה בשנתיים הקרובות". גורמים בחיפה ציינו כי לפי הסיכום החדש, קטן יקצץ בשכרו, אך לא בצורה משמעותית, אולם הדבר הביא לכך ששני הצדדים יצאו מסופקים מהעסקה.

המאמן אלישע לוי מסר בתגובה: "קטן הוא בורג מרכזי במכבי חיפה, וכעת הוא יתרכז רק בכדורגל. הוא שחקן חשוב".

גפני בפנים, דנין בחוץ

מגן מכבי חיפה, אלירן דנין, יעזוב את מכבי חיפה ויחזור לבית"ר ירושלים. הבוקר (חמישי) הודיע המאמן אלישע לוי על החלטתו לבעלים יעקב שחר, ולפיכך לא תמומש האופציה לרכישת כרטיסו תמורת 200 אלף דולר. הפועל תל אביב כבר גיששה לגבי האפשרות לצרף את השחקן לשורותיה.

במועדון טענו הבוקר כי דנין שוחרר לאור העובדה שדרש לשחק בהרכב. מקורביו של דנין טוענים שהשחקן הודיע לראשי חיפה כי האופציה לרכישתו מבוטלת. דנין עשה זאת באמצעות אחד מסעיפיו בחוזה, שמאפשר לו לבטל את זכותה של חיפה לרכוש את כרטיסו.

אתמול, כזכור, התלבט אלישע לוי את מי מהשניים להשאיר. המאמן הגיע למסקנה שגפני, שהתאושש מפציעה, ראוי יותר מדנין. "ידעתי שאשאר", אמר גפני. "כעת אלחם על מקומי בהרכב מכבי חיפה". לגפני חוזה לשנתיים נוספות במכבי חיפה.

באתר הרשמי של מכבי חיפה נמסר כי הנהלת מהקבוצה כבר הודיעה לדנין על שחרורו מהקבוצה.

עדכון ראשון: 9:51
עדכון אחרון: 13:00

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully