וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יבוריאן רוצה להגיע למכבי ת"א כישראלי

יצחק סולומון

5.6.2008 / 9:32

חלוצה של סכנין נשאר בארץ כדי להמשיך את הליך ההתאזרחות שלו, גנאים ידרוש כ-700 אלף יורו תמורתו. פרדי דוד מתלבט לגבי אפוסטו

מאמן בני סכנין, פרדי דוד, החל רשמית במלאכת הרכבת סגל השחקנים לעונה הבאה, והוא כבר השלים עם עזיבתם של שלושת הכוכבים הגדולים של הקבוצה, ג'ון קולמה, מאור בוזגלו ואיליה יבוריאן. "אנחנו מעריכים שאיליה יבוריאן לא יהיה בעונה הבאה בקבוצה שלנו, למרות שמאוד היינו רוצים שימשיך", אומר גורם בסכנין, בהתייחסות למלך שערי הקבוצה. בשעה ששאר הזרים יצאו לחופשת מולדת, מעדיף יבוריאן בשלב זה להישאר בארץ, לצד זוגתו ובתו.

בשבוע הבא אמור יבוריאן לצאת לחופשה קצרה ברוסיה, לבקר את אמו. בסכנין העריכו שיבוריאן מנסה לקדם את ענייני האזרחות שלו, כדי להגיע למכבי תל אביב כשחקן ישראלי. בשלב זה נחוש יושב ראש הקבוצה, מאזן גנאים, לדרוש על החלוץ שלו לא פחות מ- 700 אלף יורו, אם כי הוא עתיד להתגמש.

למרות דרישתה הגבוהה של מכבי פתח תקווה, בסכנין עדיין מאמינים כי המילה האחרונה בעניינו של החלוץ, אוהד קדוסי, עדיין לא נאמרה. בסכנין סבורים שפתח תקווה תרד בדרישות, ובסופו של דבר תמצא הדרך לחזרתו של מלך שערי הקבוצה בעונת העלייה לליגת העל. גם מלך שערי הפועל חיפה, עדן בן בסט, הוא שם שבא בחשבון בסכנין.

המאמן פרדי דוד מתלבט בקשר לקשר הרומני, בוגדאן אפוסטו, שמצדו שיגר מסר באמצעות מקורביו: "יש לי חוזה בסכנין ואני מתכוון לממש אותו. נסעתי לחופש בידיעה שאני שחקן סכנין, ואני מתכוון להגיע לפתיחת האימונים".

כולם רוצים שדרוג חוזה

היום (חמישי) ישתתפו שחקני הקבוצה בחתונתו של הבלם ליאו קרופניק, שהדהים את ראשי הקבוצה עם דרישה לחוזה כפול מהעונה החולפת. קרופניק טוען שיש בידו הצעה מאוקראינה והוא מבקש לבדוק אותה.

הקשר חיים בנון צפוי לעזוב בגלל מיעוט דקות המשחק העונה. שחקני הבית חאלד חלאיילה, בסאם גנאים, וחאמד גנאים מבקשים שדרוג משמעותי בשכרם. גם השוער מאיר כהן, שטס לחופשה פרטית ביוון, צפוי לחתום על חוזה משודרג.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully